حزب سوسیال مسیحی آلمان هزینه‌هایی که در آلمان برای پناهندگان می‌شود را بالا ارزیابی کرده و خواستار کاهش خدمات برای مراقبت و حمایت از آنها شد.

 خدمات اجتماعی به پناهندگان را کم کنید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، "مارکوس زودر"، وزیر دارایی ایالت بایرن آلمان از حزب سوسیال مسیحی خواستار کاهش خدمات برای مراقبت و حمایت از پناهندگان شد.

وی که در گفتگو با نشریه "فوکوس" سخن می گفت تصریح کرد که هزینه های پناهندگان نمی تواند این گونه باقی بماند.

زودر تصریح کرد که این منجر به ناآرامی های اجتماعی می شود زمانی که در ماه 5 تا 6 هزار یورو برای پناهندگان زیر سن قانونی بدون همراه باید هزینه شود در حالی که خیلی از زنان در آلمان در پایان یک دوران کاری طولانی حقوق بازنشستگی کافی دریافت نمی کنند.

وی افزود: این مسئله همچنین برای خدمات تامین اجتماعی هم صدق می کند. چرا امروز هزینه های سلات افزایش می یابد؟ البته این مسئله نه فقط به دلیل چالش های بیشتر در سایه مهاجرت ها به آلمان است. اما بخصوص به خاطر این است که برخی ایالات آلمان کارت سلامت برای پناهندگن در نظر می گیرند.

این مقام حزب سوسیال مسیحی آلمان با تاکید بر اینکه همه آنچه که از نظر پزشکی لازم است را پناهندگان هم باید دریافت کنند در عین حال گفت: اما یک توازن عادلانه باید وجود داشته باشد. این غیر منصفانه است که کسی که هنوز یک سنت به صندوق های اجتماعی پرداخت نکرده است از همه خدمات اجتماعی برخوردار شود.

رئیس حزب سوسیال مسیحی آلمان نیز اخیرا بر لزوم تعیین سقف برای پذیرش پناهندگان تاکید کرده و تصریح کرد که بدون تعیین سقف برای پذیرش پناهندگان اعتبار عرصه سیاسی و رفاه در آلمان در معرض خطر قرار می گیرد. آلمان نیاز به یک قانون برای کنترل و جهت دهی مهاجرت ها و همچنین تعیین سقف برای پذیرش پناهندگان دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.