وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون خوب عمل کرده و کارنامه امیدبخش و مطلوبی دارد.

با عزم قاطع به جنگ مشکلات و موانع برویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین دهقان ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: باید با عزم قاطع به جنگ مشکلات و موانع برویم و با ایجاد تمرکز بر کارها و اقدامات دارای اولویت اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیدیم.

وی کارنامه اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب و امیدبخش عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های مطلوبی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد این استان می‌تواند رتبه نخست را در بسیاری از حوزه‌ها از جمله کشاورزی، دامداری و گردشگری به خود اختصاص دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: باید با تغییر نگاه‌ها، رویکردها و تعاملات سنتی و فاقد کارایی گذشته به صورت جهشی، جهادی و حلقه‌های یک زنجیر منتهی به یکدیگر وارد عمل شد.

دهقان با اشاره به نقش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: نقش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شناسایی ظرفیت‌های محلی دارای تابعیت،‌ ایجاد آبادانی، اشتغال، امنیت، رفاه و سایر مزیت‌های قابل قبول است.

وی با تشکر و قدردانی از مدیران و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در بخش‌های دولتی و خصوصی گفت: بسیاری از موانع با توجه به اختیاراتی که ستادهای اقتصاد مقاومتی در استان‌ها دارند قابل حل و فصل و با وحدت و انسجام و توکل بر خدا می‌توان چهره استان را در همه حوزه‌ها دگرگون کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.