عصر دیروز یک کودک 3 ساله آمریکایی با شلیک گلوله برادر 18 ماهه خود را از پای درآورد.

تیراندازی در خانه؛ قتل نوزاد 18 ماهه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،  یک کودک سه ساله آمریکایی عصر دیروز با سلاح گرم به سمت برادر ۱۸ ماهه خود تیراندازی کرد و این نوزاد که گلوله به سر وی اصابت کرده است، جان خود را از دست داد.
رسانه‌های محلی آمریکا اعلام کردند:  این اتفاق در خانه‌ای در شهر «مک دانف» در منطقه «هنری» در ایالت «جورجیا» آمریکا رخ داده است.  پلیس می‌گوید که حدود ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر، دو برادر ۱۸ ماهه و سه ساله به همراه دو نفر از اعضای خانواده درون اتاق خواب بودند. یکی از افراد بزرگسال حاضر در اتاق خواب یک اسلحه ۰.۴۵ کالیبری را درون اتاق قرار داده بود.  بازرسان می‌گویند، در همین زمان بود که برادر بزرگتر اسلحه را برداشت و ماشه را کشید و گلوله به سر نوزاد ۱۸ ماهه برخورد کرد.
آزاد بودن سلاح گرم در آمریکا موجب می‌شود که اکثر مردم این کشور از این سلاح استفاده کنند و در برخی موارد کودکان از سلاح‌های پدر و مادر خود بعنوان وسیله بازی استفاده می‌کنند و حوادث اینچنینی نیز پیش می‌آید.
با اینحال لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر نیست که قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا تصویب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.