قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: این طرح باعث بالا رفتن سطح آگاهی و دانش اعضا و تقویت روحیه همکاری جمعی می گردد.

اجرای طرح پژوهشگران نوجوان در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون استان از برگزاری جلسات هم اندیشی اعضای پژوهشگران نوجوان در مرکز فرهنگی هنری هفشجان خبر داد.

فرزاد رحیمی، تقویت روحیه پژوهشگری و انجام کار گروهی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: فهرست بندی موضوعی کتابهای مرکز از جمله اقدامات این طرح به شمار می آید که از ابتدای سال 95 آغاز شده است.

وی شناسایی اعضای علاقمند به شرکت در طرح و گزینش آنان بر اساس رده بندی دیوئی کتابها از جمله روند اجرایی این طرح عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان افزود: در فصل تابستان اعضای هر گروه چکیده نویسی مربوط به هر رده را با نظارت و راهنمایی مربیان به انجام رسانده و حاصل کار خود را در کتابچه های مربوط به هر رده به ثبت رساندند و در نیمه دوم شهریور ماه نیز نشست هایی با اعضای هر گروه در خصوص اطلاع از روند انجام کار برگزار و راهنمایی های لازم از سوی مربیان جهت تکمیل مراحل پایانی با کیفیت مورد نظر ارائه گردید .

وی افزود: این طرح علاوه بر اینکه باعث بالا رفتن سطح آگاهی و دانش اعضا و تقویت روحیه همکاری جمعی می گردد ؛ قادر است مربیان را در ارائه خدمات بهتر به اعضا و مراجعان یاری نماید .

      نتایج کار پژوهشگران نوجوان در مرکز فرهنگی هنری هفشجان در نمایشگاه هفته ملی کودک ارائه می گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.