رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شرط قانع شدن از پاسخ وزیر امور خارجه را ارائه برنامه تحولات ساختار اقتصادی وزارت خارجه اعلام کرد.

ارائه برنامه تحولات ساختار اقتصادی وزارت خارجه؛ شرط قانع شدن پورابراهیمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان سؤال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
پورابراهیمی در این سؤال از ظریف پرسید: علت عدم فعالیت وزارت خارجه در عرصه دیپلماسی اقتصادی چیست؟
در این جلسه، پس از ارائه توضیحاتی از سوی وزیر امور خارجه و همچنین نماینده سؤال‌کننده، ظریف یادداشتی را به علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی، اداره ساعتی از جلسه علنی را بر عهده داشت، تقدیم کرد.
در این یادداشت که علی مطهری آن را قرائت کرد، نوشته شده بود: وزارت امور خارجه آمادگی دارد دغدغه نمایندگان مجلس درباره موضوعات اقتصادی را رفع کند.
سپس پورابراهیمی اعلام کرد: اگر آقای ظریف برنامه تحولات ساختار اقتصادی را انجام و پس از گذشت 3 ماه گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی ارائه دهند، بنده هم اعلام می‌کنم که از توضیحات آقای ظریف قانع شدم.
در نهایت با موافقت وزیر امور خارجه با این درخواست رئیس کمیسیون اقتصادی، پورابراهیمی هم اعلام کرد که از توضیحات وی قانع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.