عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: سخنگوی دولت در نشست کمیسیون تلفیق عنوان کرد ارائه لایحه برای دولت مشکل است و با همکاری مجلس تغییراتی در لایجه اعمال می‌کنیم.

نوبخت:‌ ارائه لایحه دیگر مشکل است/ برنامه ششم برنامه نیست ، مجموعه‌ای از احکام برنامه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهادر و کبودرآهنگی در مجلس شورای اسلامی ، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: کلیات لایحه برنامه ششم در جلسه امروز کمیسیون تلفیق به ضرب و زور به تصویب رسید و نظر اعضا در خصوص این لایحه نظر مثبتی نبود.

وی افزود: در این جلسه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در صحبت‌های خود عنوان کرد که برنامه دولت همین است که به مجلس ارائه شده و تغییرات و نوشتن مجدد لایحه برای ما مشکل است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در این جلسه سخنگوی دولت به نمایندگان قول همکاری داد که مجلس آنچه را که مدنظر دارد در لایحه اعمال کند و دولت نیز در این باره با مجلس همراهی داشته باشد تا این لایحه به یک برنامه واقعی تبدیل شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: لایحه‌ای که تحت عنوان برنامه ششم از سوی دولت به مجلس ارائه شده، در واقع برنامه نیست و مجموعه‌ای از احکام برنامه است که دولت خود نیز در متن لایحه به این موضوع اشاره داشته‌ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.