تیم فوتبال رئال مادرید درحالی که آماده ثبت یک رکورد تاریخی بود به ناگاه از ریل موفقیت خارج شد و رکوردی منفی را بر جای گذاشته است.

دلایلی که رئال مادرید را به سکته انداخت/ بدترین شروع در ۱۰ سال اخیر

به گزارش قدس آنلاین، بعد از تساوی خانگی تیم فوتبال رئال مادرید برابر ایبار، زین الدین زیدان در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت تیمش در بحران قرار ندارد. این در حالی است که آمارها از ثبت یک رکورد منفی حکایت می کنند.

رئال مادرید در چهار بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده است. این تیم سه تساوی متوالی در لالیگا برابر ویارئال، لاس پالماس و ایبار داشته و مقابل دورتموند هم در لیگ قهرمانان مساوی کرده است.

این بدترین شروع رئالی ها در یک دهه اخیر به حساب می آید. آخرین بار این تیم در فصل ۲۰۰۶ - ۲۰۰۵ به چهار تساوی متوالی دست پیدا کرده بود. آرسنال، والنسیا، بتیس و ساراگوسا تیم هایی بودند که رئال را متوقف کرده بودند.

نکته جالب درباره تیم زیدان این است که تا همین دو هفته پیش در آستانه ثبت رکوردی تاریخی قرار داشت. این تیم ۱۶ برد متوالی در لالیگا را ثبت کرد و با رکورد بارسلونا در دوره گواردیولا برابری کرد. شاگردان زیدان در جدال برابر ویارئال قصد داشتند رکورد تاریخی ۱۷ برد متوالی در لالیگا را به نام خود ثبت کنند اما در سانتیاگو برنابئو پشت سد زیردریایی ها گرفتار شدند و مساوی کردند.

از آن پس بود که تساوی های متوالی از راه رسیدند. این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان بازی های خوبی را ارایه کرده ولی نتوانسته به امتیازات کامل دست پیدا کند.

مصدومیت های متوالی در واقع عامل اصلی به سکته انداختن رئال مادرید بوده است. مارسلو، بازیکنی که جناح چپ این تیم را گارانتی کرده بود مصدوم شد. کاسمیرو، پدیده تازه رئال مادرید هم به جمع مصدومان پیوست. لوکا مودریچ با مصدومیت دست به گریبان بود و حالا هم زانوی خود را جراحی کرده است.

بدتر از همه آنها وضعیت کریستیانو رونالدو است. ستاره پرتغالی بعد از مصدومیتی که در فینال یورو ۲۰۱۶ داشت نتوانست به فرم مطلوب برسد و در این هفت هفته ابتدایی لالیگا نیز یکی دو بار دیگر مصدومیت جزیی پردا کرد.

اگرچه بازیکنی مثل موراتا به جمع این تیم اضافه شده است با این حال روی فرم نبودن رونالدو و بنزما، دو گلزن اصلی این تیم باعث شده تا رئال مادرید شرایط نامطلوبی را سپری کند.

البته این تیم خوش شانس بوده که اتلتیکو مادرید در هفته های ابتدایی امتیاز از دست داد و بارسلونا هم دو شکست عجیب برابر آلاوز و سلتاویگو داشت تا دست کم جایگاه خود را در بالای جدول از دست ندهد. با این حال هواداران رئال مادرید از شرایط پیش آمده برای این تیم راضی نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.