مستند ساز برجسته کشورمان با تاکید بر اینکه ما را با دروغ تهدید کردند، به وجود آرمانخواهی و عدالت خواهی در برخی روشنفکران آمریکایی اشاره و بر لزوم تعامل صحیح با آنها تاکید کرد.

روشنفکر آمریکایی در کشورش اجازه حرف زدن ندارد/ ما را با دروغ تحریم کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،  مسئولین بسیج دانشجویی هشت دانشگاه تهران به همراه جمعی دیگر از دانشجویان بسیجی به عیادت نادر طالب زاده کارگردان انقلابی کشورمان که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد رفتند.
در این دیدار نادر طالب‌زاده تصریح کرد: اینکه جوانانی هستند که مستقل از ما می‌توانند روشنفکران امریکایی را به ایران بیاورند، خوشحال کننده است، روشنفکر آمریکایی دنبال حرف زدن است و اجازه حرف زدن در کشورش را ندارد، دیدن ایران برایشان بسیار مفید خواهد بود، آرمانخواهی و عدالت‌خواهی نیز در بین روشنفکران غربی وجود دارد.

وی در مورد استکبار ستیزی دولت‌ها بیان داشت: تا زمانی که ولایت‌فقیه وجود دارد، هر دولتی که در کشور سر کار باشد،  اهمیتی ندارد، البته غرب نیز این موضوع را به خوبی متوجه شده است و به آن اذعان دارد.
طالب‌زاده تصریح کرد: پویایی زمان و کدهایی که رهبر معظم انقلاب می‌دهند، به ما می‌گوید که چه کار کنیم، صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بنده به آینده خوشبینم»، خیلی مهم است و خودش یک برنامه می‌خواهد که باید درباره آن کار شود.
این فعال فرهنگی تأکید کرد: امروز غربی‌ها و حتی یهودی‌ها طور دیگری روی ایران حساب می‌کنند و می‌گویند که باید با ایران تعامل کرد.
وی در خاتمه با بیان اینکه صهیونیست‌ها و غرب درباره ایران دروغ‌گویی کردند، افزود: ایران هیچ وقت یک تهدید نبوده و ما را با دروغ تحریم کردند، به طوریکه یک امریکایی عادی هم فکر می‌کند که ایران واقعا تهدید است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.