مستند «پرونده ناتمام» در خصوص سالروز انفجار دفتر نخست وزیری هشتم شهریورماه با حضور حجت الاسلام حمید روحانی، استاد حسن عباسی، مسعود ده نمکی و حمید رضا ترقی در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد و رسانه های مختلف داخلی و فارسی زبان خارجی از جمله بی بی سی فارسی به آن واکنش نشان دادند.

مستند «پرونده ناتمام»،آنچه رسانه های مختلف داخلی و خارجی به آن واکنش نشان دادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مستند «پرونده ناتمام» در خصوص سالروز انفجار دفتر نخست وزیری هشتم شهریورماه با حضور حجت الاسلام حمید روحانی، استاد حسن عباسی، مسعود ده نمکی و حمید رضا ترقی در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد و رسانه های مختلف داخلی و فارسی زبان خارجی از جمله بی بی سی فارسی به آن واکنش نشان دادند.

با شروع سال تحصیلی جدید، این مستند جنجالی آماده اکران در دانشگاه ها است و تشکل ها و نهادهای دانشجویی، سیاسی و فرهنگی می­توانند این مستند را برای مخاطبین خود به نمایش در آورند.

تاکنون بیش از 20 دانشگاه برای اکران مستند «پرونده ناتمام» اقدام به ثبت نام کردند؛ که از جمله آن ها می توان به دانشگاه های امام صادق (ع)، یزد، اصفهان، خوارزمی، شاهد، علم و صنعت، مازندران، امیرکبیر، شیراز، علوم شهید بهشتی، دانشگاه صدا و سیما، مازندران، تفرش و علامه طباطبایی اشاره کرد.

مستند «پرونده ناتمام» به کارگردانی جواد موگویی، روایتی از ناگفته های انفجار دفتر نخست وزیر در سال 60 است که در آن حادثه، رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

در این مستند که ساخت آن بیش از پنج سال زمان برده است، با چهره های مختلفی همچون مرحوم عسگر اولادی، عطریانفر، کامران، حجت الاسلام اژه ای و ... گفتگو شده است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت اکران در دانشگاه با شماره تلفن های 09389321122، 09354379938 و 09123126384 تماس به عمل آورند.

تاریخ اکران

نام دانشگاه

12 مهر

دانشگاه صداوسیما

25 مهر

دانشگاه شاهد تهران

26 مهر

دانشگاه امیرکبیر

27 مهر

دانشگاه قم

2 آبان

دانشگاه خوارزمی کرج

3 آبان

دانشگاه تفرش

4 آبان

دانشگاه اصفهان

8 آبان

دانشگاه مازندران

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه امام صادق

نیمه اول آبان ماه

علامه طباطبایی

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه علم و صنعت

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه الزهرا

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه شیراز

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه آزاد شیراز

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه صنعتی اصفهان

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه آزاد اسلامشهر

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه شهید چمران اهواز

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه دانشگاه یزد

نیمه اول آبان ماه

دانشگاه دانشگاه مذاهب اسلامی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.