قدس آنلاین- تبریز: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر کیفیت خدمات ارائه شده، خبر از ستاره‌دار کردن موسسات گردشگری با کیفیت داد.

موسسات گردشگری با کیفیت استان آذربایجان‌شرقی ستاره‌دار می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، امیر حجازی صبح امروز در دوره آموزشی بازاریابی و مشتری‌مداری ویژه فعالان صنعت گردشگری، که با حضور جمع کثیری از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران استان همزمان با هفته گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: فراهم کردن بسترهای مناسب برای ورود گردشگران در سال 2018 زمینه‌ساز تحقق میزبانی شایسته تبریز 2018 خواهد بود.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های موجود با ارتقا سطح کیفیت خدمات برای توسعه و گسترش صنعت گردشگری استان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های اساسی حوزه گردشگری است.

حجازی ایجاد تاسیسات زیربنایی و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مطلوب و مناسب برای تامین رفاه و آسایش مسافران را، لازمه اصلی جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری استان دانست.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه گردشگری بیان کرد: به منظور افزایش تعداد ظرفیت تخت‌های استان با همکاری شهرداری تبریز با مالکان و انبوه‌سازان استان رایزنی صورت گرفته تا ساختمان‌های با تعداد طبقات بیش از 5 طبقه با تغییر کاربری به هتل آپارتمان تبدیل شوند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: این اتفاق خود یک حرکت فرهنگی است و زمینه اشتغال و مشارکت بخش خصوصی در مسیر ایجاد و توسعه زیرساخت‎های لازم صنعت گردشگری فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور گردشگر در استان را میسر می‌سازد.

وی بیان کرد: از میان خانه‌های قدیمی و تاریخی ثبت شده شهر تبریز تعدادی خانه تاریخی و قدیمی شناسایی شده و برای تملک و تبدیل کاربری به هتل بوتیک به شهرداری معرفی شده است.

حجازی افزود: امیدوارم این اقدامات موجب شود تا در سال 2018، تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی شاهد حضور بی‌سابقه گردشگران داخلی و خارجی و کسب جایگاه ویژه در سطح ملی و بین‌المللی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.