قدس آنلاین - کرمان : در اولین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند .

دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با امام جمعه کرمان

به گزارش قدس آنلاین ،آیت الله جعفری  امام جمعه کرمان با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است، افزود: امام راحل قیام خود را این‌گونه به پیروزی رساند.

وی توجه به مساله امر به معروف و نهی از منکر را  در تمام طول سال  مهم دانست و افزود: یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی و مصادیق بارز جهاد فی سبیل الله مسئله امر به معروف و نهی از منکر است که از جهاد نظامی و دفاع نظامی هم، فضیلت و اجرش بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) مبنی بر این که همه کارهای خوب به اضافه جهاد فی سبیل‌الله در مقابل امر به معروف مثل قطره است در برابر اقیانوس افزود: شاید یکی از دلایل برتری این فرضیه و اهمیت آن بر سایر فرایض دین اسلام همیشگی بودن آن است.

محمد سلطان‌زاده ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان،نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این ستاد گفت که مساله امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه و مردم پیگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.