رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پاسخ وزیر علوم به کمیسیون آموزش پیرامون نحوه بورسیه «حسین فریدون» ابهام داشت. به منظور رفع ابهامات این جوابیه نامه‌ای به فرهادی نوشتیم.

پاسخ وزیر علوم درباره بورسیه «فریدون» ابهام داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو ، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به خبر منتشر شده در برخی سایت‌ها منتسب به وی مبنی براینکه نمایندگان از گزارش تحصیلی «حسین فریدون» توسط وزارت علوم قانع نشدند، اظهار داشت: خبری که به این شکل در برخی از سایت ها آمده، اشتباه است و یقینا بنده چنین صحبتی نکردم. جای تاسف دارد که برخی صحبت ها را به این شکل انعکاس می دهند!

وی درباره نامه کمیسیون متبوعش به وزیر علوم درباره نحوه بورسیه حسین فریدون دستیار رئیس جمهور، بیان داشت: بنده نامه‌ای خدمت آقای وزیر نوشتم و در آن خواستار توضیحات فرهادی در مورد نحوه پذیرش فریدون شدم.

زاهدی در ادامه افزود: آقای وزیر نیز پاسخ کمیسیون را داد اما ابهاماتی در این پاسخ وجود داشت، از این رو مجددا سوالات جدیدی نه به عنوان سوال نماینده بلکه در رابطه با ابهامات پاسخ فرهادی، به وی یادآور شدیم و از وزیر علوم خواستیم شبهاتی که در نامه وجود دارد را برطرف کند و پاسخ شفافی پیرامون آن ارائه دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    بابا چه کار دارید این همه دکتر این هم روش