قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان بیش از 70 سال قدمت دارد گفت: سابقه طولانی ای که ما در این حیطه داریم تجارب خوبی را به بار آورده و در جهت خدمت رسانی به مردم شریف این استان از آن استفاده خواهیم کرد.

87 درصد جایگاههای سوخت استان گیلان ممتاز هستند

وی  ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران و انعکاس صحیح و بموقع اخبار ، گزارشی از روند تامین ، توزیع و مصرف انواع فرآورده های نفتی طی شش ماهه ابتدای سال جاری ارائه کرد .

وی  در خصوص بهسازی و زیباسازی جایگاهها به طرح درجه بندی جایگاهها اشاره کرد و گفت : « براساس ارزیابی تیم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ۸۷ درصد جایگاههای این استان ممتاز هستند و بقیه جایگاهها در تلاش هستند که در رده ممتازین قرار بگیرند . »

وی  درخصوص کیفیت بنزین گفت : «تمام تلاش همکاران در مجموعه نفت ارائه بنزین با کیفیت بالا است و اداره استاندارد هر سه ماه یکبار فرآورده بنزین را ازنظر کیفی کنترل نموده و سپس برچسب استاندارد به آن زده می شود  و همچنین بصورت ماهیانه هر جایگاه پنج بار کلیه مخازن جایگاهها از نظر کیفی کنترل می شود . »

مدیرمنطقه گیلان با اشاره به میزان مصرفی نفت سفید  گفت : « تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید از ۱۰۶ هزار خانوار در پایان سال ۹۴ به ۶۰ هزار خانوار تا پایان نیمه اول سال ۹۵ تقلیل یافته است که نشاندهنده کاهش ۶۱ درصد بوده و حاکی از بهره مندی خانوارهای نفت سفید از سوخت طبیعی می باشد

وی همچنین ادامه داد : « میزان مصرف فرآورده های نفتی در شش ماهه ابتدای سال ۷۶۸ میلیون و ۲۲۴ هزار لیتر  بوده که مجموعاً  ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر کاهش نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته و این میزان معادل دو درصد کاهش فرآورده  های نفتی در نیمه نخست سال نسبت به زمان مشابه سال قبل است . »

وی همچنین با اشاره به روند مصرف رو به رشد سوخت cng در استان گیلان افزود : «  در حال حاضر ۹۶ باب جایگاه cng  در استان فعال است که با افتتاح سه باب جایگاه تا پایان سال شمار جایگاههای cng  به یکصد باب خواهد رسید  .»

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در خصوص روند تسهیل  سوخت رسانی در فصل سرما برای خانوارهای مصرف کننده نفت سفید گفت : با تمهیدات صورت گرفته شرکت ، برای شش ماهه آتی هیچ نگرانی از نظر سوخترسانی وجود ندارد .

وی با بیان اینکه در شهریور 95 بالاترین مصرف بنزین موتور در طول سالیان اخیر استان گیلان را داشتیم و این میزان مصرف معادل حدود 102 میلیون لیتر است افزود: این اما برای ما نویدی ست که استان گیلان به عنوان استان گردشگرپذیر بار توریستی خوبی را در حال شکل دادن است.

گفتنی است گزارش عملکرد و انعکاس اخبار توسط خبرنگاران در حوزه های خبرگزاری ، پایگاه اینترنتی و نشریات سراسری و محلی در قالب پاورپوینت تهیه شده واحد روابط عمومی منطقه گیلان به نمایش گذاشته شد و در پایان مراسم طی لوح تقدیر مزین به امضای مدیر منطقه و هدایایی ، از خبرنگاران فعال حوزه نفت  استان به رسم یاد بود تقدیر شد .

نشست خبری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اصحاب رسانه با حضور۳۳ نفر ازخبرنگاران رسانه های خبری استان درسالن آمفی تئاتراین شرکت برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.