نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد نایب رئیس مجلس در روز یکشنبه، از رئیس مجلس خواست از کیان خانه ملت دفاع کند.

آقای مطهری باید میکروفون ظریف را قطع می کرد/ وزیر اجازه ندارد اینگونه در صحن مجلس فریاد بزند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری نسبت به اهانت ظریف در نشست روز یکشنبه خانه ملت به نمایندگان ملت به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای لاریجانی! توضیحات آقای مطهری در نشست روز یکشنبه خانه ملت نتیجه‌بخش نبود.
وی افزود: قانون اساسی به نمایندگان مجلس اجازه داده است در هر زمینه‌ای اظهارنظر کنند، یکی از وظایف نمایندگان سوال از وزرا، استیضاح و تحقیق و تفحص است.
نماینده فلاورجان در مجلس همچنین تصریح کرد: آقای ظریف در نشست روز یکشنبه خانه ملت گفت که من اجازه نمی‌دهم چنین سوالی را در صحن علنی مطرح کنید، آقای ظریف در جایگاهی نیست که به نمایندگان مجلس بگوید اجازه می‌دهد یا نمی‌دهد.
لارگانی تأکید کرد: آقای لاریجانی! شما باید از کیان مجلس دفاع کنید، مجلس در رأس امور است، نمی‌شود یک وزیری بیاید و به نماینده‌ای که در سطح خودش است، توهین کند و آقای مطهری هم سَرسَری از آن بگذرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ باید آقای مطهری در همان لحظه اول میکروفن آقای ظریف را قطع می‌کرد و اجازه نمی‌داد آقای ظریف اینگونه در صحن علنی مجلس فریاد بزند.
در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر موسوی‌لارگانی توضیح داد: اگر آقای ظریف جمله‌ای را که شما گفتید، در صحن علنی بیان کرده باشد، حرف نادرستی بوده است، وزیر نمی‌تواند برای چگونه صحبت کردن نمایندگان مجلس تعیین تکلیف کند، بنده به این موضوع رسیدگی می‌کنم و می‌گویم متن دقیق صحبت‌های آقای ظریف را برای بنده بیاورند تا بررسی کنیم ببینیم وزیر امور خارجه در نشست روز یکشنبه مجلس در پاسخ به سوال آقای کریمی‌قدوسی نماینده مشهد چه گفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    اقای لاریگانی تو که یک نماینده هستی بعیده این حرف را بزنی می دونی اگر میکروفون اقای ظریف قطع می شد چه سیاهنماییهایی بوجود میاومد.مطهری ندونسته با قطع نکردن میکروفون ضربه به اغتبار اقای ظریف زد.
  • سید ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    مطهری شعور داره میفهمه چیکار کنه
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    چرا نمایندگان محترم با تحریف اطلاعات سخن میگویند ، براحتی تهمت میزدند ، آقای کریمی قدوسی از مدافعین آقای احمدی نژاد در دوران 8 ساله ایشان روزه سکوت گرفته بودند !!! چرا در مواردی که آقای احنمدی نژاد رسما در برابر رهبری ایستادند نگران نشدند ؟ در ماجرای عزل آقای متکی ، حذف آقای دکتر لنکرانی و ... سکوت کردند . برجام با دکترین سیاسی رهبر و شورای امنیت ملی کلید خورد و مردم همه اینرا میدانند . ولی بنظر میرسد شما نمی دانید
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    باید میکروفون کریمی‌قدوسی برای سئوال بی منطقش قطع می شد این نماینده دنبال اهداف سیلسی خط و خطوط پایداری هاست تا منافع ملی
  • احدی ازاین مردم ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    اقای نماینده فلاورجان لطفا به قانونگزاریت برس.....با این حرفا ظریف اگه ازچشم مردم بیفته ..یقین دار مستقیم میره تو قلب مردم ....فکری بحال خودت کن
  • محمد رضا ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    زنده باد ظریف .دورد بر شرافتش
  • رضا ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    کجای صحبتهای این اشخاص به جای جلسه کلمه نشست بکار بردند؟ واقعا تاسف دارد برای مملکت چرا تحریف می کنید؟
  • سید ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    عجب
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    ظریف برو اگه جرات داری سر خارجیها داد بزن که دارن برای همه چی ملت تعیین تکلیف دخالت میکنند
  • مسعود ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    به نظر من دکتر ظریف به تنهایی دو برابر بیشتر از مجلس کارایی برای مملکت دارد.ای کاش حقوق تمام این مجلسیها را قطع میکردند و برای کهریزک هزینه میکردند!
  • مریم IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام .. اما کاش این حساسیت ها رو در رابطه با دشمنان ایران نشان داد که قصد نفوذ دارند..نه بچه های انقلاب ..
  • طاها ..طولاب IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    جناب نماینده وظیفه تو قانونی نظارت است چرا الکی حرف بی منطق میزنی . آقای مطهری خودش شعور سیاسی داره و میدونه چکار میکنه خواهشنا دیگر از این حرفهای بی ربط م............................................