بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به مذاکره پیرامون قرارداهای نفتی جدید فراخواند.

بسیج دانشجویی مدیرعامل شرکت ملی نفت را به مناظره فراخواند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،  بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت اعلام کرد: از شما دعوت می‌شود برای بحث و مناظره پیرامون آخرین وضعیت (IPC) همراه با اساتید سرشناس کشور در حوزه اقتصاد انرژی در دانشگاه تهران حضور به هم رسانید.  
در ابتدای این نامه خطاب به کاردر آمده است: پیرو مصاحبه جنابعالی با رسانه‌ها در تاریخ ۱۲ مهرماه و اعلام آمادگی در زمینه شرکت در مناظره پیرامون قراردادهای جدید نفتی با منتقدین فرهیخته در یک محفل دانشگاهی، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مسرت خود از این تصمیم اعلام می‌دارد؛ چرا که از آخرین حضور مسئولین امر در فضای کارشناسی دانشگاه با وجود رغبت و پیگیری‌های دانشجویان، مدتهاست که می‌گذرد.
در ادامه این نامه به کاردر تاکید شد: بدین‌وسیله از شما دعوت می‌شود برای بحث و مناظره پیرامون آخرین وضعیت قراردادهای جدید نفتی ایران(IPC) همراه با اساتید سرشناس کشور در حوزه اقتصاد انرژی در دانشگاه تهران حضور به هم رسانید. بدیهی است تشخیص صحت منافع مورد اشاره جنابعالی در مورد IPC منوط به بحث در یک فضای تخصصی است و بدون آن نمی‌توان به قضاوتی صحیح درمورد موضوع مهمی چون قراردادهای نفتی رسید.
این تشکل دانشجویی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد اولیه موضوع از جانب حضرتعالی، انتظار می‌رود از حضور در دانشگاه استقبال کرده و با عدم حضور خود، زمینه پذیرش این باور که دستان موافقان IPC از استدلال محکم و کارشناسی شده تهی است را فراهم نیاورید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.