قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: احیای روحیه توحیدی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی راهکار پیروزی بر دشمنان است.

احیای روحیه توحیدی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی راهکار پیروزی بر دشمنان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا امشب در یادواره شهدای خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: بازتولید روحیه توحیدی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و راهکار شکست دشمنان است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ابراز داشت: امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن مهمترین چالش ماست و انقلابی‌های دیروز باید همچنان انقلابی بمانند و انقلابی بودن را به نسل‌های امروزی منتقل کنند. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس جبهه انقلابی‌گری را در تقابل کامل با جبهه اشرافی‌گری عنوان کرد و افزود: دشمنان اگرچه در رویارویی با نظام مقدس اسلامی درمانده شدند اما همچنان به روزنه‌هایی برای نفوذ چشم دوخته‌اند که ترویج جبهه اشرافی‌گرایی یکی از این روزنه‌هاست. 

کریمیان خاطرنشان کرد: همه کشورها به عوامل برتری‌ساز در برابر کشورهای دیگر اهمیت می‌دهند و در جامعه ما، عامل برتری و ظفرمندی، روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی است.   

گفتنی است در این یادواره برنامه‌های مختلفی اجرا شد و قرائت نوشته دختر شهید عباس عبدالهی شهید مدافع حرم، حاضران در مجلس را منقلب کرد و در ادامه از 34 خانواده شهید کمیته امداد استان تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.