سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با رفعت با رضاییان برخورد کرد، گفت: شکنجه و گروگان‌گیری وجود نداشته و رضاییان می داند جمهوری اسلامی بهترین برخورد را با او داشته است.

جیسون رضاییان می‌داند که ایران بهترین برخورد را با او داشته است/شکنجه و گروگان‌گیری وجود نداشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به شکایت جیسون رضاییان از ایران در دادگاه فدرال آمریکا اظهار داشت: جاسوسی جیسون رضاییان اثبات شده بود و باید به عنوان جاسوس به حداکثر مجازات محکوم می شد اما جمهوری اسلامی ایران با رفعت اسلامی برخورد کرد.
نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قوانین نظام جمهوری اسلامی، حکم جاسوسی اعدام است، ادامه داد: اما با رفعتی رضاییان آزاد شد، هیچ نوع شکنجه و گروگان گیری وجود نداشته، تصور می‌کنم آمریکایی ها می‌خواهند از این سوژه برای دست بردن به اموال ملت ایران استفاده کنند.
وی گفت: آمریکایی ها به دنبال سوژه هایی هستند که به اموال ملت ایران دست برد بزنند لذا شکایت رضاییان دست آویزی در همین راستا است، جیسون رضاییان می داند که جمهوری اسلامی بهترین برخورد را با او داشته است.
نقوی حسینی درخصوص پیگیری این شکایت در دادگاه آمریکا از سوی مسئولان کشوری اظهار داشت: طبیعی است وقتی شکایتی علیه جمهوری اسلامی مطرح می شود،  دفتر حقوقی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه پاسخ های لازم را ارائه می کنند و در محاکمه حاضر می‌شوند تا از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: با توجه به اقدامات رئوفانه جمهوری اسلامی در ارتباط با این جاسوس و تخفیفی که در این مجازات رضاییان در نظر گرفته شد، جمهوری اسلامی پیروز این محاکمه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.