۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 462088

سردسته باند زورگیری شبانه از مرد جوان، کارگر اخراجی مالباخته از کار درآمد.

کارگر اخراجی، طراح زورگیری شبانه بود

به گزارش خبرنگار قدس، یکی از کسبه بازار مشهد با تنظیم دادخواستی به کلانتری 29 شیرازی مشهد مراجعه کرد و اظهار داشت: با توجه به سفارش تلفنی مبنی بر انجام معامله یک کالا در سر قرار حاضر شد و در آنجا مورد زورگیری قرار گرفته است.

وی گفت: با رسیدن به محل قرار سرنشینان خودروی پیکاپ سفید رنگ دو کابین که خود را مأمور معرفی می‌کردند، مرا سوار خودرو کرده و در خیابانی خلوت، با بازرسی بدنی، 6 میلیون تومان وجه نقد همراهم را زورگیری کرده و با پیاده کردن من از خودرو به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: در پی اعلام این سرقت خشن شبانه، تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 29 شیرازی مشهد تحقیقات خود را آغاز و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تحقیقات پلیسی با اجرای طرح مهار ادامه یافت و مأموران کلانتری شیرازی خودروی متهمان را در چهار راه شهدای مشهد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از تعقیب و گریز در خیابان‌های شهر، در حالی که راننده خودروی پیکاب سفیدرنگ با یک خودروی پراید تصادف کرده بود،راننده و سرنشین این خودرو را دستگیر کردند.

یکی از دستگیرشدگان که 20 ساله است و خود را بیکار معرفی می‌کرد، اعتراف کرد که تا 20 روز قبل کارگر مالباخته بوده، اما او را اخراج کرده و به همین خاطر با حس انتقامجویی نقشه زورگیری از صاحبکار قبلی خود را کشیده است. متهم دیگر پرونده نیز که 25 ساله و دارای سوابق کیفری است، گفت: از طریق دوستم که دو ماه قبل با هم آشنا شده‌ایم، برای سرقت اجیر شده بودم. به گفته سرهنگ بوستانی جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پروند و کشف اقدام‌های مجرمانه اعضای این باند مأمورنما ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.