قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) استان در سال گذشته با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از ۴۴ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم/ کمک ۴۴ میلیارد ریالی آذری‌ها به نیازمندان در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین دشتی اظهار داشت: در ماه‌های محرم و صفر، پایگاه‌های کمیته امداد آذربایجان شرقی و مراکز نیکوکاری مساجد آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و توزیع بین نیازمندان است.

وی افزود: مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) استان در سال گذشته با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از ۴۴ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی افزود: طرح احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود و عزاداران می‌توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفتر این نهاد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و حامی یابی برای ایتام در مراسم شیرخوارگان حسینی از مهمترین اهداف طرح احسان حسینی است، اظهار کرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی است تا خیران به یاری محرومان جامعه بشتابند.

دشتی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد آذربایجان شرقی تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است،افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

وی به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد در راستای رسیدگی‌ به اقشار محروم اشاره کرد و افزود: با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری‌رسانی به نیازمندان برداریم.

دشتی با بیان اینکه مردم عزادار ابا عبدالله الحسین(ع) در سال گذشته با شرکت در طرح اطعام حسینی بیش از ۴۴ میلیارد ریال کمک کرده‌اند، اضافه کرد: با تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده با هیأت امنای مساجد و مراکز نیکوکاری امیدواریم مشارکت آذری‌ها در این طرح بیش از سال‌های گذشته باشد.

دشتی با اشاره به اینکه ۵۰ مرکز نیکوکاری آذربایجان شرقی آماده دریافت نذورات مردم در ماه محرم هستند، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۴۱*۱*۸۸۷۷* با وارد کردن مبلغ و یا شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۳۲۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمامی شعب استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.  

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام آمادگی این نهاد برای جذب حامی در همایش شیرخوارگان حسینی گفت: حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در ماه‌های محرم و صفر و به خصوص در روز شهادت حضرت علی اصغر(ع) از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.