فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز است.

هوانیروز آماده هرگونه عملیات برای هلاکت تروریست‌های متجاوز است/اتحاد ارتش و سپاه دشمنان را از تعرض به خاک ایران باز می دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ،  امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه با اشاره به انهدام گروهک تروریستی در مرز کرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش، عملیات انهدام تروریستها در منطقه غرب کشور را انجام داد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه افزود: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم 12 نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید.

قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است.

وی در پایان اظهار داشت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.