قدس آنلاین- ایلام: معاون وزیرارتباطات و فناوری و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت زیر ساخت گفت: تعرفه مکالمه تلفنی با کشور عراق در ایام اربعیین کاهش می یابد.

کاهش تعرفه مکالمه تلفنی با کشور عراق در ایام اربعین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدجواد آذری‌جهرمی در نشست با مسؤولان استان ایلام در خصوص وضعیت زیرساخت ‌های ارتباطی استان در آستانه اربعین حسینی، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ‌های لازم در راستای رفع مشکلات ارتباطی، حذف نقاط کور، آمادگی برای توسعه ارتباطی مرز چیلات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار است تمام مسیر نجف به کربلا به وسیله خدمات وای فای ارائه سرویس شود، یادآور شد: بیش از 200 ایستگاه وای فای در این مسیر قرار داده شده و بالغ بر دو و نیم گیگا بایت پهنای باند برای این موضوع مهم در مسیر اعلام شده گذاشته شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به اینکه تمهیداتی از سوی مسؤولان امر در شرکت زیرساخت اندیشیده شده تا زائران در طول مسیر پیاده‌روی به صورت کامل به شبکه جهانی اینترنت دسترسی داشته باشند، افزود: شرکت رایتل نیز موظف شده که پایانه‌های مرزی زمینی داخل کشور را پوشش دهد.

جهرمی با بیان اینکه در ایام اربعین ظرفیت 500 مگابایت یعنی معادل 3 اس.‌تی‌.وان ظرفیت اینترنت فراهم شده که به صورت رایگان به همه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: تصمیم امسال ما بر این است که هم ما و هم طرف عراقی هزینه ارتباطات را به حداقل برسانیم.

معاون وزیرارتباطات و فناوری و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت زیر ساخت با اشاره به اینکه در حال حاضر به احتمال زیاد تماس با عراق در برخی از اپراتورها دقیقه‌ای یک ‌هزار و 500 تومان است و ما این تعرفه را به دقیقه‌ای 500 تومان کاهش خواهیم داد، گفت: این کاهش تعرفه مربوط به 10 روز محرم و ایام اربعین خواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.