قدس آنلاین- ایلام: استاندار ایلام گفت: در این ایام به‌طور میانگین روزانه بیش از 10 هزار نفر زائر از پایانه مرزی مهران در حال تردد برای سفر به عتبات عالیات هستند.

روزانه 10 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید که به همراه دکتر جلال میرزایی نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از پایانه مرزی مهران، بازدید داشتند، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در حال حاضر تعداد زیادی از زوار برای زیارت عتبات عالیات، مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند که این امر موجب ازدحام جمعیت زوار در پایانه مرزی مهران شده است.

وی بابیان اینکه در این پایانه کلیه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و هم اکنون کلیه خدمات برای زوار حسینی در پایانه مرزی مهران در کمال نظم و سهولت انجام می‌شود، افزود: در این ایام به‌طور میانگین روزانه بیش از 10 هزار نفر زائر از پایانه مرزی مهران در حال تردد برای سفر به عتبات عالیات هستند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام با اشاره به خیل عظیم زائران در این پایانه در روزهای اخیر، بیان داشت: از زوار درخواست می‌شود که در کمال نظم و آرامش و در راستای تردد آسان‌تر و انجام کارهای خروج از مرز، با مسئولان پایانه مرزی مهران نهایت همکاری را داشته باشند.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه در حال حاضر 18 گیت خروجی برای خروج زوار از مرز مهران اختصاص داده‌شده است، یادآور شد: از آنجا که کلیه تمهیدات لازم در این پایانه فراهم است، هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی برای تردد زوار از مرز مهران وجود ندارد و از زوار عزیز انتظار داریم که اندکی صبر و شکیبایی پیشه کنند.

نماینده مردم  ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه استقبال مردم از پایانه مرزی مهران برای سفر به عتبات عالیات بی‌نظیر است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای تردد زوار از پایانه مرزی مهران وجود ندارد و کلیه امکانات برای تردد زوار فراهم است و عوامل اجرایی نیز در پایانه مرزی مهران حضور فعال دارند.

جلال میرزایی اظهار داشت: مسئولان استان نظارت و حضور خوبی در پایانه مرزی مهران در راستای تردد آسان زوار دارند و تلاش های شان شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در آستانه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در چند روز اخیر، پایانه مرزی مهران با  خیل عظیم زائران و عزاداران سیدالشهداء(ع) مواجه شده است و همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز گروه های خودجوش مردمی، از جمعیت کم نظیر مشتقان به خوبی استقبال و پذیرایی می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.