قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: سرپرست شرکت پست استان ایلام گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم، تا کنون و برای اولین بار در کشور، اقدامات پستی ارزشمند و نوینی در استان ایلام آغاز و عملیاتی شده است.

پست ایلام؛ مبتکر اولین ها در کشور

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بابک گله داری در مصاحبه با جمعی از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان، با تسلیت ایام محرم و تبریک روز جهانی پست و با بیان تاریخچه و فلسفه تشکیل شرکت پست، اظهار داشت: رسالت اصلی پست این است که خدمات را سریع، دقیق، به موقع و به روز،  به دست مردم برساند و از تردد زائد و ترافیک نفسگیر معابر جلوگیری نماید.

وی با اشاره به اینکه زمینه ارائه انواع خدمات پستی در استان ایلام فراهم است و اگر خدمات به نحو شایسته صورت گیرد، قطعاً رضایتمندی و استقبال مردم بیش از پیش خواهد بود، افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری مردم فهیم استان، با همراهی مسؤلان دیگر نهادها و با تلاش و همیاری مدیران و کارکنان شرکت پست و در راستای ارائه انواع خدمات متنوع پستی، ابتکارات و خلاقیت های جدید پستی را در استان ایلام آغاز و اجراء نماییم.

سرپرست شرکت پست استان ایلام، پاسخگویی، تکریم و جلب رضایت مردم را از اولویت های کاری خود برشمرد و بیان داشت: یکی از اقدامات فراگیر پستی که همپای کشور، در استان ایلام از مهرماه سال گذشته استارت خورده و اجرایی شده،  ملی است.(GNAF موضوع آدرس ملی مرجع شده یا فایل جغرافیایی (   

بابک گله داری به راه اندازی وب سایت کدپستی در سه دفتر پیشخوان در استان ایلام برای اولین بار در کشور اشاره کرد و یادآور شد: تلاش خواهد شد تا این وب سایت در دیگر دفاتر پیشخوان استان راه اندازی شود و در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات پستی که برای اولین بار در کشور و در استان ایلام آغاز و اجرایی شده است، راه اندازی پست پایانه ها است، خاطرنشان ساخت: راه اندازی پست پایانه ها نقش بسزایی در ارائه خدمات بموقع به مردم خواهد داشت و موجب خواهد شد تا قاچاق کالا به حداقل برسد.

سرپرست شرکت پست استان ایلام با تقدیر از سردار یاری فرماندهی انتظامی استان ایلام که در راستای راه اندازی پست پایانه ها، نهایت همراهی و همکاری را داشته اند، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات پستی که برای اولین بار در کشور و در استان ایلام اجرایی شده، کاهش نرخ ثبت نام کارت هوشمند ملی و نام نویسی و تصویربرداری رایگان از متقاضیان کارت ملی بوده است.

بابک گله داری به اشتغالزایی برای 30 نفر از افراد جویای کار( در قالب همین طرح های اولین ) در استان، اشاره و تأکید کرد: این کارآفرینی و اشتغال زایی در طول فعالیت شرکت پست در استان، بی نظیر بوده است.

وی از راه اندازی پست امانت تجاری با کمترین نرخ و برای اولین بار در کشور در استان ایلام خبر داد و گفت: در قالب این طرح، کالاها و امانات مردم و مراجعین پس از دریافت، حداکثر تا ساعت 12 ظهر روز بعد در تهران به دست افراد ذینفع خواهند رسید.

 سرپرست شرکت پست استان ایلام با بیان اینکه تا پایان مهرماه و در هتل زاگرس ایلام همایش بزرگی برگزار و استارت عملیات اجرایی پست تجارت الکترونیکی نیز زده خواهد شد که قطعاً این ابتکار نوین پستی، اشتغالزایی فراوانی را در پی خواهد داشت، افزود: راه اندازی ایجاد وب سرویس کدپستی بانکی یکی دیگر از ابتکارات پستی استان ایلام است که این طرح در پست بانک ایلام اجرایی شده و تلاش خواهد شد تا در دیگر بانک های استان نیز اجرایی شود.

بابک گله داری به تلاش برای راه اندازی پست بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم تا در راستای پیگیری، دریافت و تحویل مدارک و مستندات پزشکی به مردم و جلوگیری از ترددهای مکرر، در این خصوص نیز به مردم فهیم استان ارائه خدمت نماییم.

گفتنی است در پایان این نشست خبری، بابک گله داری به سؤالات متنوع خبرنگاران با سعه صدر و صمیمیت پاسخ گفت و سپس با اهداء لوح سپاس، از خبرنگاران و رسانه های برتر تجلیل کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    بسیارعالی...
  • مناف ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    احسنت بر مدیر پرتلاش و شایسته که منشاء خدمات فراوانی چه در پست خوزستان واکنون در پست ایلام شده.
  • یاسین یزدانی ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشی و با آرزوی بهترین ها برای شما و مجموعه شرکت ملی پست استان ایلام