قدس آنلاین-ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نمایش تئاتر اخیر"سزار گئو دیابث" در ایلام، آن هم در آستانه ماه محرم و عاشورای حسینی و با حرکات تحریک آمیز توسط چند دختر بی بند و بار، فضاحت بارترین برنامه ضد اخلاق و برخلاف عفت عمومی و در راستای ترویج روابط نامشروع در تاریخ انقلاب اسلامی است.

نمایش تئاتر اخیر در ایلام؛ فضاحت بارترین برنامه ضد اخلاق

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه دریافت ناعادلانه حقوق های نجومی برخی مدیران مصداق بارز غارتگری و سرقت از بیت المال و خیانت آشکار به انقلاب و آرمان های امام راحل و شهیدان است، اظهار داشت: لیست ۴۰۰ مدیر حقوق نجومی بگیر، لکه ننگی  بر مدیریت اقتصادی کشور است.

 وی با اشاره به اینکه گزارش رییس دیوان محاسبات کشور در باره ۴۰۰ مدیر نجومی بگیر، دلیل روشنی بر رانت خواری و سوء استفاده گسترده مدیران متخلف از بیت المال و خیانت به انقلاب، نظام و خون هزاران شهید است، افزود: قطعاً این رویه نامبارک، موجب حاکم شدن فرهنگ اشرافی گری در فضای کشور اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه این نحوه مدیریت در نظام اقتصادی و بانکی در تضاد با آرمان های امام راحل و  مقام معظم رهبری است، بیان داشت: امام راحل  در وصیت نامه سیاسی و الهی خود این خطر را گوشزد کردند و تأکید فرمودند مبادا بگذارید انقلاب  به دست نا اهلان بیفتد.                                                                                                                               

حجت الاسلام محمدنقی لطفی با اشاره به اینکه دریافت کنندگان حقوق های نجومی آن هم در سطح مدیران دستگاههای اقتصادی و بانکی مصداق بارز مرفهین بی درد است، یادآور شد:  قطعاً در اثر سوء مدیریت دستگاههای مربوطه و عدم نظارت دقیق، عناصری که اعتقادی به انقلاب و نظام ندارند با نفوذ در مراکز حساس اقتصادی با غارت بیت المال بزرگترین لطمه را به انقلاب وارد ساخته اند.

وی مدافعان حرم را شهیدان نسل سوم  و رویش های انقلاب اسلامی پس از پایان جنگ معرفی و خاطرنشان کرد: در اوج تهدید حملات تکفیری های داعش در عاشورا و اربعین حسینی، هزاران جوان انقلابی و عاشق اهل بیت(ع) در یک اقدام انقلابی از سراسر کشور اسلامی با انگیزه رسیدن به فیض شهادت، لباس رزم پوشیدند و عاشقانه و عارفانه حرم های اهل البیت(ع) را در عراق و سوریه از لوث یزیدیان زمان و فرزندان ناپاک بنی امیه و حرامیان بعثی و سعودی پاک کردند و جانانه افتخار آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه بدون تردید، امنیت عراق و سوریه مرهون رشادت ها و دلاوری های فرزندان خمینی کبیر(ره) است، تصریح کرد: احساس ضعف و فقدان روحیه انقلابی در برابر گستاخی های مقامات آمریکایی، بدترین حالت  برای سیاستمداران است.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای و توافق با قدرتهای اتمی جهان باید به دنبال امتیاز دهی نبود، تأکید کرد: دشمنان که تن به مذاکره دادند قطعاً از سر ناچاری و ناتوانی در برابر ملت ایران بود.

 وی با اشاره به اینکه در روند مذاکرات، متأسفانه برخی مسئولان ارشد دستگاه دیپلماسی با اعتماد به دشمن کینه توز، سیاست التماس و لبخند را در پیش گرفتند، گفت: آنها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه با ادبیات زشت، تحریم های بیشتری نیز اعمال نمودند.                                                                                   

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به اینکه نیروی مقتدر و مردمی نیروی انتظامی، جایگاه مستحکم و تاثیر گذاری در عرصه امنیت جامعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با نقش آفرینی ها در برابر ناهنجاری ها، نظم و امنیت اجتماعی و آرامش روحی روانی را در زندگی مردم رقم زده است.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی جلب اعتماد مردم، قانون مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزان و اخلالگران را از جمله وظایف جان بر کفان نیروی انتظامی برشمرد و افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی تحت فرماندهی کل قوا نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در کشور ایفا کرده است.                                                          

وی با بیان اینکه بر پایی کنسرت های مبتذل و جشنواره های خلاف شئون اسلامی، راه حل مشکلات مردم نیست، بیان داشت: مسئولان به جای اجرای این گونه برنامه ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: عده ای چون از توافق هسته ای و اجرای برجام و تحقق شعارهای دهن پر کن ناکام شده اند، در صدد مقابله با ارزش های اسلامی آن هم در قالب کنسرت ها و جشنواره های مبتذل برآمده اند.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی با اشاره به اینکه بزرگترین پیام قیام امام حسین (ع) مسأله امر به معروف و نهی از منکراست، خاطرنشان ساخت: این دو از مهمترین ارکان دین است و امام به عنوان رهبر و حاکم دینی مسئول اجرای این دو امر مهم است.

وی با بیان اینکه بنی امیه این دو رکن بزرگ و مهم اسلامی را متزلزل ساخته بودند و معروف را منکر و منکر را معروف ترویج می کردند، تصریح کرد: امام حسین(ع) برای احیاء این فریضه الهی و نجات اسلام ناب از تحریف قدم بر عرصه جهاد نهاد و با قیام خونین خویش ارزش های فراموش شده اسلام را زنده ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تأکید کرد: امروز هم میراث داران حاکمیت امویان و مروانیان در برابر نظام اسلامی که برایندی از قیام عاشورا و نهضت حسینی است، در صدد نفوذ در مراکز تصمیم گیری فرهنگی و اقتصادی کشور هستند.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی اظهار داشت: متأسفانه در اثر غفلت مسئولان فرهنگی، در قالب کنسرت ها و جشنواره ها، فرهنگ بدحجابی و بی بند و باری و اشاعه آنها، در صدد هستند تا مسیر انقلاب را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه مصداق بارز نفوذ فرهنگی دشمن پس از برجام، اجرای کنسرت ها و جشنواره های خلاف شئونات دینی و انقلابی است، یادآور شد: نمایش تئاتر اخیر( سزار گئو دیابث ) در ایلام، آن هم در آستانه ماه محرم و عاشورای حسینی و با حرکات تحریک آمیز توسط چند دختر بی بند و بار، فضاحت بارترین برنامه ضد اخلاق و برخلاف عفت عمومی و در راستای ترویج روابط نامشروع در تاریخ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: مثل اینکه مسئولان از حل مشکلات اقتصادی و مهار تورم و ایجاد اشتغال عاجز و ناتوان مانده اند و تلاش می کنند اذهان جامعه را به مسائل حاشیه ای مشغول کنند.

 گفتنی است چند روز پیش و در اختتامیه جشنواره تئاتر استان، تئاتر"سزار گئو دیابث" به کارگردانی علی شکری که در این جشنواره حائز رتبه برتر تئاتر استان نیز شد، صنحه هایی به نمایش گذاشته شد که در بخش هایی از آن، هنجار شکنی هایی از جمله نمایش اختلاط و برخورد فیزیکی مرد و زن ، پوشیدن لباس های نامتعارف و نمایش حرکاتی نامناسب به اجراء درآمد و با موجی از اعتراضات مردمی، رسانه ها و ائمه جمعه و جماعات مواجه شد و این موج اعتراضات همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    وای خدای من عجب برداشتی شده از این نمایش؟ این بی بند و باری هست یا وضع جامعه؟ کوتاهی از جانب کیست مسئولان محترم؟