قدس آنلاین-ایلام: پیرو انتشار یک مطلب با عنوان" گلایه‌های رانندگان کامیونهای سنگین در خصوص محموله‌های شرکت پتروشیمی ایلام" که در فضای مجازی منتشر شده است، روابط عمومی این شرکت ضمن بی‌اساس دانستن این‌گونه اظهارنظرها اعلام می‌دارد:

محصولات این شرکت درب مجتمع تحویل خریدار می‌شود

شرکت پتروشیمی ایلام محصولات خود را خارج از دربهای مجتمع به فروش می‌رساند و با رانندگان کامیون که اقدام به انتقال و حمل بار می‌نمایند هیچ گونه ارتباط مستقیمی به صورت پیمانکار و کارفرما ندارد.

محصولات این شرکت شامل انواع گریدهای پلی‌اتیلن سنگین پس از پرداخت و واریز هزینه به حساب شرکت از مجتمع خارج می‌شود و خریدار با ارائه مستندات لازم ،محصول خریداری شده شرکت پتروشیمی ایلام را با رانندگان طرف قرارداد خود بارگیری می‌نماید.

در ضمن شرکت پتروشیمی ایلام با تیم بازاریابی حرفه‌ای با دهها خریدار در سراسر دنیا ارتباط دارد و هر خریداری در هر نقطه‌ای از کشور و جهان اقدام به خرید محصولات متنوع و باکیفیت این شرکت نماید پس از واریز هزینه محصول در سریعترین زمان ممکن به وی تحویل داده خواهد شد.

مجتمع پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور، در حوزه فروش هیچ گونه تعهدی در قبال کامیون‌ها و رانندگان آنها به صورت کارفرما و راننده ندارد و ارتباط دو طرف صرفا فروشنده و خریدار است. فلذا اگر گلایه‌ای در کیفیت محصولات این شرکت وجود داشته باشد این شرکت آماده پاسخگویی در تمام شرایط است و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در فروش محصولات این شرکت وجود نداشته است.

سازماندهی و ساماندهی فروش محصولات این شرکت با حضور مهندس دانشی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به گونه‌ای است که بخش تولید و فروش در مجتمع ارتباطی با فروش محصولات ندارند و مسائل و مشکلات مربوط به قشر رانندگان و کامیون های آنها پشت درب‌های مجتمع است و متوجه شرکت پتروشیمی ایلام نمی‌باشد.

لازم به توضیح است که این شرکت نیز با هیچ گونه شرکتی به عنوان  واسطه فروش یا خرید ارتباط ندارد و به صورت مستقیم محصولات خود را در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

ارتباطی از طرف شرکت با رانندگان حامل بار وجود ندارد و صرفا موضوع بارگیری و ورود و خروج این رانندگان توسط شرکت بررسی می‌شود و درخصوص گلایه های آنها شامل اخذ کمیسیون سنگین از انها، اختلاف حساب بین کرایه حمل با مبلغ پرداختی  و تاخیر در ارائه بارنامه؛ این شرکت مسئولیت و تعهدی ندارد و طرف قرارداد این شرکت، رانندگان حمل بار محصولات پتروشیمی نمی‌باشد.

محصولات این شرکت شامل انواع گریدهای مختلف پلی اتیلن سنگنین با برند ایلام در همه‌جای دنیا قابل احترام و قابل دفاع هستند و تقاضا برای این محصولات بسیار بالاست و نیازی ندارد که این‌گونه با این اقدامات دون‌شان، مسیر تولید و جایگاه ارزشمند شرکت پتروشیمی ایلام را در کشور و دنیا با چالش مواجه نمایند.

روابط عمومی اعلام می‌دارد که این گونه اظهارنظرها بدون مطالعه و بررسی لازم بوده و شایعه و کذب است و محلی از اعراب ندارند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.