رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، حضور حداکثری در انتخابات را راهبرد این شورا دانست و گفت: این شورا تا به حال از دولت آقای روحانی حمایت کرده و ان‌شاءالله در آینده هم از این دولت قاطعانه حمایت می‌کند.

حمایت قاطعانه از دولت روحانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا عارف روز شنبه در گفتگویی با اشاره به این که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان هم برای انتخابات شوراها و هم برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد، افزود: مهم ترین راهبرد ما در شورای عالی سیاست گذاری، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و انسجام کامل در داخل حانواده اصلاحات است.

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در مورد نامزد این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما در انتخابات قطعا یک کاندیدا خواهیم داشت و همه از آن حمایت می کنیم که ان شاءالله این موضوع در شورای عالی سیاست گذاری مطرح می شود.

عارف در مورد برخی اختلاف نظرها در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز اظهار داشت: اختلاف نظر امری طبیعی است، در این راستا جمع بندی چند حزب در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان این بود که تشکیل شورای عالی باعث تقویت احزاب نشده و نگران بودند اگر این مسیر ادامه یابد باعث تضعیف احزاب شود.

وی اضافه کرد: اکثریت این نظر را قبول ندارند و اعتقادشان این است که تشکیل شورای هماهنگی و وحدتی که در داخل جبهه اصلاحات ایجاد شده، تقویت احزاب همسو را ایجاد می کند.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افزود: این اختلاف سلیقه را داریم و هنوز هم دو یا سه حزب این نظر را دارند که امیدواریم ان شاءالله این مساله حل شود و ما شاهد انسجام و وحدت کامل باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.