دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه در مسیر مرجعیت حکیمانه، گام خواهیم برداشت، گفت:‌ هدف ما مبارزه با تروریسم تکفیری است.

در مسیر مرجعیت حکیمانه، گام خواهیم برداشت/هدف ما مبارزه با تروریسم تکفیری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، نامه تقدیر و تشکر علامه راجه ناصر، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین که چندی پیش اعتصاب غذا کرده بود و با توصیه آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اعتصاب غذای خود پایان داد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مجلس وحدت مسلمین پاکستان

آقا و استاد من حضرت آیت‌الله‌العظمی شیخ ناصر مکارم شیرازی (دام ظله الوارف)

سلام‌علیکم و رحمت الله و برکاته

این‌جانب به مواضع مرجعیت حکیم در عصر غیبت بقیه‌الله الاعظم امام مهدی منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف افتخار می‌کنم و این مواضع را گرامی می‌دارم، و از خداوند می‌خواهم که سایه شما را مستدام و وجود شما را برای سرپرستی ایتام آل‌محمد در سر تا سر جهان حفظ نماید.

ما یاد گرفته‌ایم که اسلام را گرامی بداریم و از مظلومان دفاع کنیم و به رنج و سختی‌های این مسیر  اهمیت ندهیم. ما این تصمیم را جز برای دفاع از حقوق ملت پاکستان به صورت عام و دفاع از حقوق پیروان مکتب اهل البیت (علیهم السلام) به صورت خاص نگرفته بودیم.

پیش از 35 سال است که در کشورمان سیاست‌های خصمانه علیه ما به‌کار گرفته می‌شود و در این مدت فداکاری‌های بزرگی به خاطر پایبندی به ارزش‌های اسلام محمدی اصیل تقدیم کرده‌ایم. در این مسیر از مبلغان وحدت اسلامی بوده‌ایم و هنوز نیز به این موضع برای مقابله با فتنه‌های فرقه‌ای و مذهبی نفرت‌انگیز ایمان داریم.

این اواخر نیز همراه برادرانم تصمیم گرفتیم که اعتصاب غذا بکنیم تا وجدان حاکمان، رهبران سیاسی و صاحبان وجدان‌های آزاد در داخل و خارج کشور را بیدار کنیم. هدف ما از این اقدام تحقق خواسته‌های ملت پاکستان به ویژه تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با تروریسم تکفیری بود که کشور ما را ویران کرده و بهترین فرزندان این ملت را به کام مرگ فرستاده است.

همانا بیانه‌ای که در ابتدای اعتصاب غذا صادر فرمودید، تأثیر ویژه‌ای داشت که مشروعیت تصمیم اعتصاب را تأکید می‌کرد. این تأیید و تصحیح به ما قدرت معنوی بزرگی بخشید و ما را بر آن داشت تا ثابت‌قدم بمانیم و فشارها و سختی‌ها را به مدت 85 روز تحمل نماییم.

از این رو از طرف خودم و برادرانم در ریاست «مجلس وحدت مسلمین و ملت باکستان» کمال تشکر و تقدیر و سپاسگزاری از حضرت‌عالی داریم، و پیگیری و توجه شما به اقدمات و اوضاع فرزندانتان که پیروان مذهب اهل بیت در پاکستان هستند را ارج می‌نهیم.

آقای من، تصمیم ما بر این بود که تا تحقق همه خواسته‌های مشروع این مسیر را ادامه دهیم، حالا فداکاری‌ها هر مقدار که می‌خواهد باشد. اما هنگامی که نامه شما به دست ما رسید و راهنمایی‌های شما را مطالعه نمودیم و وظیفه شرعی خود را متوجه شدیم، لذا تصمیم گرفتیم به اعتصاب پایان دهیم.

انشاءالله تا ظهور امام عصر و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مسیر مرجعیت حکیمانه گام خواهیم برداشت. خداوند شما را به عنوان ذخیره‌ای برای ما و امت اسلامی مستدام بفرماید.

«وان صلاتی ونسکی ومحیای ومماتی لله رب العالمین»

راجه ناصر عباس جعفری

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.