قدس آنلاین- ایلام: رئیس دانشگاه ایلام گفت: افتخار رزمندگی دوران دفاع مقدس را باید از آلودگی‌های سیاسی مصون بداریم.

مصون ماندن افتخار رزمندگی دوران دفاع مقدس از آلودگی‌های سیاسی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمد علی اکبری با اشاره به اینکه پایمردی مردم ایران و استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است، اظهار داشت: دفاع مقدس عرصه همدلی و یکدلی مردم ایران بود و مرد و زن، پیر و جوان، استاد و دانشجو همه و همه در دفاع از کیان میهن اسلامی به پا خواستند.

وی با بیان اینکه حضور ایثارگران، در بین اعضاء هیأت علمی و کارمندان دانشگاه، مایه دلگرمی است، افزود: همکاران عزیز ما باید با همان روحیه، در جهادعلمی کوشا باشند.

رئیس دانشگاه ایلام ضمن بزرگداشت دوران دفاع مقدس، حمله صدام به ایران اسلامی را نمادین ارزیابی کرد و  افزود: حضور آگاهانه مردم و نیروهای نظامی چنان سرانجامی را رقم زد که ما با افتخار روز آغاز حمله دشمن را جشن می‌گیریم چرا که توانسته‌ایم دشمن را شکست و پیروزی میدان شویم.

معاون فرهنگی نهاد رهبری نیز در این  مراسم با بیان اینکه  جایگاه والای ایثارگران بسیار مهم و با ارزش است، گفت: مهم تر از آن حفظ و نگهداری از این جایگاه است که مطمعناً شما عزیزان بخوبی به این امر واقف هستید.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شما ایثارگران همیشه باید از روحیه ایستادگی، مقاومت، ایثار و دشمن شناسی برخوردار باشید، اظهار داشت: باید این روحیات ارزشمند را به نسل‌های پس از خود نیز انتقال دهید.

وی با بیان اینکه پایبندی به این اصول از ویژگی‌های بارز شما عزیزان است، افزود: با اتکا به همین ویزگی‌ها بود که توانستید در دوران دفاع مقدس با رشادت‌، فداکاری و فرمانبرداری از امام راحل(ره) در مقابل دشمن پیروز و سربلند شوید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.