دروازه بان پیشین تیم ملی با بیان اینکه پیروزی بر کره‌جنوبی می تواند ضامن صعود فوتبال ایران به جام جهانی باشد گفت: تیم ملی در خط حمله ضعف دارد و کی‌روش باید فکری به حال این منطقه کند.

نظر احمدرضا عابدزاده در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا عابدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان در خانه حریف گفت: در یک بازی پرفشار و فیزیکی توانستیم ازبکستان را در خانه شکست دهیم و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرده و با روحیه خوب خود را آماده دیدار مقابل کره جنوبی کنیم.

وی تاکید کرد: خیلی ها فکر نمی کردند ایران بتواند در تاشکند سه امتیاز بازی را از آن خود کند و راه خود را برای رسیدن به جام جهانی هموار کند ولی تیم ما به این پیروزی دست پیدا کرد و توانست با یک دفاع منطقی ۷۰ دقیقه فشار حملات ازبک ها را تحمل کرده و به پیروزی برسد.

دروازه بان پیشین تیم ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: در روزی که مهاجمان ما عملکرد قابل قبولی برابر مدافعان ازبکستان نداشتند این دفاع تیم ملی بود که از یک ضربه ایستگاهی گل پیروزی را وارد دروازه ازبک ها کرد و یک گام تیم ملی را به جام جهانی نزدیک‌تر کرد.

عابدزاده در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند نیز گفت: بیرانوند رفته رفته به یک دروازه بان کامل تبدیل می شود و مطمئنا کی‌روش به او اطمینان دارد که او را دروازه بان اول ایران قرار داده و این وظیفه سنگینی است که بیرانوند باید به خوبی از آن انجام آن برآید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیرانوند در خروج هایش عملکرد خوبی داشت و به یک هماهنگی کامل با خط دفاعی رسیده است و این می تواند یک آرامش برای تیم ملی باشد.

دروازه بان پیشین ایران با انتقاد از عملکرد مهاجمان تیم ملی گفت: نمی خواهم انتقاد غیرکارشناسانه کنم ولی مهاجمان ما نتوانستند انتظارات کارشناسان و طرفداران تیم ملی را برآورده کنند. به نظرم نیاز است تا کی روش تمرینات ویژه ای را برای مهاجمان تیم ملی در نظر بگیرد تا آنها فرصت‌طلب باشند و از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

عابدزاده در ادامه تاکید کرد: اگر سیدجلال حسینی آن ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل نمی کرد الان شرایط ما برای صعود مبهم بود و کارمان به اما و اگر کشیده می شد پس باید مهاجمان ما در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج داده و موقعیت‌های به دست آمده را به راحتی از دست ندهند.

وی در خصوص تیم ملی کره نیز گفت: کره‌ای ها همیشه برای ما حریف سرسختی بوده اند و مطمئن هستم که آنها در تهران به دنبال کسب سه امتیاز هستند و نمی خواهند دست خالی به کشورشان بازگردند.

دروازه بان پیشین ایران تصریح کرد: کی‌روش باید مقابل کره از ترکیبی استفاده کند که هم سرعت کره گرفته شود و هم بتوانیم خط دفاعی این تیم را شکسته و به گل دست پیدا کنیم.

عابدزاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم علاقه‌مندان به تیم ملی با حفظ احترام شب عاشورا که برای همه ما مقدس است از تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم با کسب سه امتیاز برابر کره گام دیگری برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.