معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که هیچ جنایتی به پای جنایت اخیر عربستان در یمن نمی‌رسد.

جنایت عربستان در یمن بی رقیب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان داشت: هیچ جنایتی در روی کره زمین در عصر حاضر به پای جنایت عربستان در یمن و هدف قرار دادن یک مجلس ختم نمی‌رسد.

وی در ادامه افزود: این جنایت جزو جنایات نسل کشی به شمار می‌آید به طوریکه شورای امنیت و دادگاه بین‌المللی و کشورهای بزرگ و تمام جهان باید این جنایت را محکوم کنند و عربستان را به دلیل جنایتش علیه مردم یمن محاکمه نمایند.

نعیم قاسم تاکید کرد: تجاوزات عربستان علیه یمن از یک سال و نیم قبل تاکنون بدون هیچ توجیهی در این کشور با حمایت آمریکا هم‌چنان ادامه دارد چرا که کشتن مردم در منطقه ما و تکه تکه شدن یمن و کشورهای منطقه به نفع آمریکا است. مهم این است که آمریکا به راحتی زندگی می‌کند و از برکات این منطقه استفاده می‌برد حتی اگر تمام خاورمیانه به آتش کشیده شود.

وی در ادامه افزود: این جنایت وحشیانه که توسط عربستان صورت گرفته هیچ ارتباطی به مکتب اهل تسنن و رهبری جهان تسنن ندارد چرا که عربستان در جایگاه و نقش خود در حال رهبری کردن تکفیری‌ها برای اجرای پروژه‌ای به نفع آمریکا و صهیونیستها در خاورمیانه است. ما با تکفیری‌ها مبارزه می‌کنیم و این مبارزه در راستای مبارزه ما با اسرائیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.