قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: مراسم عزاداری مردم استان ایلام از طریق شبکه بین‌المللی الاشراق عراق در دسترس جهانیان قرار گرفت.

مراسم عزاداری ایلامیان جهانی شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیرویی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز ایلام، شور و شعور مردم عزادار استان ایلام در شبکه‌های مختلف سراسری و بین‌المللی انعکاس گسترده‌ای داشته است، اظهار داشت: امروز مخاطبان شبکه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی از جمله شبکه‌های الاشراق عراق در سراسر جهان به صورت زنده، حضور باشکوه مردم مناطق مختلف استان را در مراسم تاسوعای حسینی نظاره گر بودند.

وی با اشاره به اینکه در تاسوعای حسینی مراسم باشکوه عزاداری قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) به صورت زنده از شبکه‌های سراسری 1، 2، 3، 4، شبکه شما، تهران، شبکه بین‌المللی خبر، قرآن، و آموزش پخش شد، افزود: شبکه الاشراق عراق که دارای مخاطبان میلیونی در سراسر جهان است به صورت زنده مراسم عزاداری تاسوعای حسینی ایلام را پخش نمود.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام یادآور شد: شبکه الاشراق که مرکز آن در بغداد قرار دارد، در داخل کشور عراق به ویژه در استان‌های واسط، میسان، خانقین و ... دریافت می‌شود و از شبکه‌های پرمخاطب عراق است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.