قدس آنلاین- تبریز: قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از همه به ویژه رسانه‌ها خواست از هر گونه گمانی‌زنی و قضاوت‌های شتابزده خودداری کنند تا دستگاه‌های امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند.

خودداری رسانه‌ها از هر گونه گمانی‌زنی و قضاوت‌های شتابزده درباره مرگ خانواده پزشک تبریزی/ کشف ابعاد اصلی توسط دستگاه‌های امنیتی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ایرج حریرچی با حضور در بیمارستانی که پدر، مادر و برادر پزشک تبریزی، علیرضا صلحی بستری هستند از آنان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

در پی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی و تاکید وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت و صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عیادت سایر اعضای خانواده صلحی رفتند.

حریرچی در حاشیه این عیادت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از طریق مقامات استانی پیگیر این حادثه است و دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان نیز در حال بررسی موضوع هستند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از همه به ویژه رسانه‌ها خواست از هر گونه گمانی‌زنی و قضاوت‌های شتابزده خودداری کنند تا دستگاه‌های امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده اولیه، در پی مسمومیت غذایی خانواده علیرضا صلحی، همسر و مادربزرگ وی جان خود را از دست دادند و پدر و مادر وی بستری هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.