قدس آنلاین- تبریز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیأت بلندپایه کارگری کشور کره‌ شمالی در شهر تبریز بر آزادی تشکل‌های کارگری تأکید کرد.

آزادی تشکل‌های کارگری منجر به تحقق مطالبات کارگران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ‌مسعود پزشکیان ظهر امروز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور هیأت کارگری کشور کره شمالی در تبریز گفت: هر چقدر وابستگی تشکل‌های کارگری به نهادهای دولتی کمتر باشد، بهتر می‌توانند در پیگیری مطالبات خود موفق عمل کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم تشکل‌های کارگری، خاطرنشان کرد: باید تشکل‌های کارگری با تقویت جایگاه خود و انتخاب نمایندگانی از قشر خود در مراکز تصمیم‌گیری حضوری موثر داشته باشند.

نماینده مجمع مردمی جمهوری خلق کره شمالی و معاون اول کمیته مرکزی دیدار با نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی را یکی از ارزشمندترین بخش‌های این سفر خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران و کشور کره شمالی از دیرباز مواضع مشترکی در برابر امپریالیسم جهانی داشته‌اند که بسیار قابل توجه است.

کیم تانگ سان با اشاره به اهداف سفر هیأت کارگری کشور کره شمالی به تبریز افزود: تبادل تجارب در ارتباط با مسایل کارگری از جمله مسایلی است که می‌تواند به توسعه بهتر کشورها کمک کند که این سفر چنین هدفی را دنبال می‌کند.

محمد حمزه‌ای مدیر روابط بین‌الملل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به سوابق کاری نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی در ارتباط با مسایل کارگری گفت: آقای پزشکیان هم در زمانی که به عنوان وزیر بهداشت فعالیت داشتند و اکنون که سه دوره در مجلس شورای اسلامی حضور دارند با عضویت در فراکسیون کارگری از نمایندگان موثر و پیگیر مسایل کارگری در زمینه‌های مختلف بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.