"ام هنادی" بانوی عراقی، فرمانده یگانی از نیروهای عراقی است.

نبرد با داعش به فرماندهی بانوی شجاع عراقی! + فیلم

"ام هنادی" فرمانده یگان مأموریت های ویژه گفت: زندگیم را وقف این کار کرده ام. این، پیامی است برای تمام سرکرده های داعش در جهان و تمام کافرانی که مدعی اسلام هستند، و همچنین برای تمام دشمنان اسلام و انسانیت.

وی افزود: همچنین پیامی است به همه مردانی که میدان را رها کرده و هتل نشینی را برگزیده اند، و جوانان را به حال خود رها کرده اند، تا قربانی شوند.
همه نظامیان در این مناطق، "ام هنادی" را می شناسند. وی بارها هدف عملیات تروریستی قرار گرفته است اما همچنان به شرکت در عملیات آزادسازی موصل امیدوار است.
نزدیکان وی می گویند او همیشه الهام بخش آنها در میان جنگ بوده است.
یک سرباز عراقی گفت: "حاج خانم خیلی شجاع است، هیچ دشمنی تاب مقابله با او را ندارد، در عملیات شرقاط او با اولین خودرو آنهم بدون زرهپوش وارد میدان شد. "
سرباز دیگری گفت: او معنای شجاعت برای تمام بانوان عراقی،  و مایه سربلندی زنان عراقی است. هر زنی آرزو دارد مثل او باشد.
خانم وحیده یا ام هنادی،  الگوی زنان عراقی است که می خواهند از خاکشان دفاع کنند. او اگر چه تنها زنی نیست که پا به میدان مبارزه گذاشته است اما همواره از زنان عراقی می خواهد همسر، پدر و فرزندان خود را تشویق به مبارزه کنند.
تروریست های داعش همسر و بسیاری از نزدیکان و همشهریانش را کشته اند، اما این زن همچنان دوشادوش مردان در عرصه حضور دارد و حتی یک قدم جلوتر از آنها وارد میدان عملیات می شود تا ثابت کند که شجاعت، زن و مرد نمی شناسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.