قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از ساماندهی سوخت شرکت های کشتیرانی و تعاونی های ماهیگیری خبر داد.

ساماندهی سوخت شرکت های کشتیرانی و تعاونی های ماهیگیری

حسینعلی طالبی افزود: علیرغم اضافه شدن واحدهای متقاضی، کاهش 19 درصدی مصرف سوخت را در شرکت های کشتیرانی شاهد هستیم.

وی اضافه نمود: با تدوین الگوی جدید مصرف، برآورده سوخت کشتی های باربری بر اساس توان مصرف و در نظر گرفتن مبداء و مقصد حرکت آنها و کنترل میدانی نامحسوس توسط  کارشناسان، نتایج خوبی حاصل شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری یادآور شد: در سال 93 حدود 18 واحد کشتیرانی در منطقه فعال بوده که این تعداد در سال گذشته به 35 واحد فعال تغییر نمود که 94 درصد افزایش در تعداد متقاضیان سوخت را نشان می دهد.

طالبی ادامه داد: در سال 93 بیش از8 میلیون لیتر سوخت در بخش کشتیرانی توزیع و در سال گذشته این رقم به حدود 5 /6 میلیون لیتر کاهش یافت.

وی افزود: تغییر نرخ سوخت کشتی هایی که با پرچم غیر ایرانی در منطقه تردد می کنند، اقدامات انجام شده کارشناسان در بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین تعدیل سهمیه ها در این بخش -علیرغم اضافه شدن واحد های متقاضی- 19 درصد کاهش مصرف سوخت داشته ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از بررسی واحد به واحد پره های ماهیگیری بر اساس اقلیم و نوع فعالیت خبر داد و گفت: با تدوین الگوی مصرف، هماهنگ سازی واحدهای متولی سوخت و بازدیدهای میدانی نا محسوس، توانستیم به نتایج خوبی برسیم.

طالبی ادامه داد: در سال 93 ، تعداد 59 واحد فعال و در سال گذشته نیز تعداد 74 واحد فعال در این بخش، متقاضی سوخت بودند که 25 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی یادآور شد: در سال 93 حدود یک میلیون و چهارصد هزار لیتر و در سال گذشته حدود یک میلیون و یکصد هزار لیتر سوخت در بین پره داران ماهی توزیع شد که کاهش20 درصدی را شاهد هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.