قدس آنلاین -اراک-احمد مختاری: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باند سرقت از مغازه های شهر اراک در عملیاتی توسط ماموران این پلیس متلاشی شد.

باند سرقت از مغازه های شهر اراک متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: از مدتی قبل گزارش هایی مبنی بر سرقت از مغازه های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که موضوع به صورت تخصصی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در روند تحقیقات از مال باختگان مشخص شد که دو جوان با موتورسیکلت به مغازه ها مراجعه کرده و با شگردی خاص اقدام به سرقت از دخل مغازه و یا اجناس داخل مغازه می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اقدام های فنی و اطلاعاتی سارقان حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به 20 فقره سرقت از مغازه های شهر اراک اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسینی به مغازه داران توصیه کرد: محل کسب خود را به قفل و سایر وسایل ایمنی تجهیز کنند و هرگز وسایل و مدارک شخصی با ارزش خود را داخل مغازه به ویژه روی صندلی و در معرض دید افراد قرار ندهند. وقوع سرقت در استان مرکزی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.

چهار هکتار از علوفه های خشک شهرستان شازند در آتش سوخت فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: چهار هکتار از علوفه های خشک این شهرستان طعمه آتش شد. سرهنگ بیژن جنتی افزود: این حادثه روز جمعه به دلایل نامعلومی در این شهرستان رخ داد و آتش پس از ساعاتی توسط ماموران آتش نشانی مهار شد. وی بیان کرد: علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان امر در دست پیگیری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.