در حالیکه آمریکای مدعی است حضور نظامیانش در اطراف موصل صرفا با هدف مستشاری است، منابعی در میان نیروهای پیشمرگه اعلام کرده‌اند که نیروهای آمریکایی در شمال موصل با توپخانه مواضع تروریست‌های داعش را هدف قرار داده‌اند.

برای اولین بار آمریکا درست نشانه گرفت!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، منابعی در میان نیروهای پیشمرگه به خبرگزاری آناتولی گفته‌اند که نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه «بعشیقه» با توپخانه مواضع تروریست‌های داعش را هدف قرار داده‌اند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، نیروهای آمریکایی که اخیرا در محور «بعشیقه» (محل حضور نیروهای ترکیه‌ای) پایگاه جدیدی ساخته‌اند، چندین بار اقدام به هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش با توپخانه کرده‌اند.

به گفته این منابع کردی، هواپیماهای ائتلاف ضد داعش پس از گلوله بارانه‌ توپخانه‌ای، اقدام به بمباران پایگاههای داعش کرده‌اند.

بنا به این گزارش، تروریست‌ها اقدام به آتش زدن مواد پلاستیکی و لاستیک در اطراف ظهر موصل کرده‌اند تا دید خلبان‌ها را مختل کنند.

هنوز مقامات آمریکایی و عراقی به این گزارش واکنش نشان نداده‌اند؛ اما پیش از این بارها آمریکایی‌ها گفته بودند که حضور نظامی نیروهای این کشور در اطراف موصل صرفا با هدف مستشاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.