روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت احرونوت' درباره نگرانی رژیم صهیونیستی از 'جنبش انصارالله یمن' و به بن بست رسیدن عربستان در جنگ با این جنبش، مقاله ای منتشر کرد.

 نگرانی رژیم صهیونیستی از بن بست انصارالله یمن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، نویسنده مقاله روزنامه صهیونیستی با اشاره به مراسم با شکوه روز عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت، به حمل تصاویر 'عبدالملک بدر الدین الحوثی' رهبر انصارالله یمن در کنار تصاویر 'سید حسن نصرالله' دبیر کل حزب الله و رابطه میان این دو پرداخت .
نویسنده صهیونیست مدعی شد که ورود انصارالله یمن به منطقه 'باب المندب' و عدن ورود به 'خط قرمز' بود.
نویسنده مقاله با اشاره به تاکید رژیم صهیونیستی بر نابودی جنبش انصارالله، ادعا کرد که اگر عربستان در جنگ با انصارالله شکست بخورد، روزی خواهد رسید که انصارالله به کمک حزب الله می آید و در آن صورت مشکل عربستان مشکل اسرائیل (رژیم صهیونیستی) هم خواهد شد.
چندی پیش رسانه ها از بهبود روابط عربستان و رژیم صهیونیستی و تردد مقامات دو طرف خبر دادند. شخصیت های بلندپایه امنیتی صهیونیستی از جمله رییس 'موساد' چندی پیش عازم عربستان شدند. پایگاههای اینترنتی آمریکایی نیز به نقل از منابع عربی اعلام کردند که 'یئیر لبید' در نیویورک با 'ترکی فیصل' رییس سابق اطلاعات عربستان و سفیر این کشور در آمریکا، دیدار کرده است.
همچنین 'موشه یعلون' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ترکی فیصل در مونیخ دیدار داشته است 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ایند ه زمین مال مستضعفین خواهد بود