دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها و جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.

برنامه ما اتحاد تمام جریان‌های انقلابی است/باید اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب اصولگرا خبر داد و اظهار داشت: هنوز زمان برگزاری این جلسه مشخص نشده است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان و تاکید براینکه اصولگرایان حتماً به سازوکار وحدت می‌رسند تصریح کرد: برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها و جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.

دبیرجامعه روحانیت مبارز در عین حال بر دیدار با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین تاکید کرد و یادآور شد: زمان این دیدار فعلاً تعیین نشده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از نشست مشترک احزاب اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت خبر داده و تاکید کرده بود: تلاش می‌کنیم این نشست مشترک به‌زودی برگزار شود اما زمان قطعی آن هنوز مشخص نشده است.

همچنین مصباحی‌مقدم تصریح کرده بود: نشست مشترک جامعه روحانیت با حضور همه احزاب و تشکل‌های اصولگرا از جمله رهپویان، ایثارگران، پایداری، جبهه پیروان، موتلفه و جبهه ایستادگی و سایر احزاب اصولگرا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.