۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 465273

به نظر می رسد تخریب های زنجیره ای علیه قالیباف از سوی مخالفان سیاسی وی بعد از عرصه فضای رسانه ای اینک به دانشگاهها رسیده است.

 تخریب قالیباف به دانشگاه‌ها رسید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در حالی روز دوشنبه میزبان یک نشست با موضوع ریشه های فساد در مدیریت شهری است، که غیبت نمایندگان شهرداری تهران به ویژه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان یک نهاد پژوهشی،  احتمال این موضوع را افزایش می دهد که این نشست به محفلی سیاسی برای تسویه حساب مخالفان سیاسی قالیباف با مدیریت شهری تبدیل شود.

اغلب سخنرانان این نشست از مخالفان قالیباف و حامیان دولت در سال های گذشته بوده اند.

زنجیره تخریب قالیباف به دانشگاه‌ها رسید!


به نظر می رسد تخریب های زنجیره ای علیه قالیباف از سوی مخالفان سیاسی وی بعد از عرصه فضای رسانه ای اینک به دانشگاهها رسیده است.


براساس تصمیم اتاق عملیات رسانه تخریب قالیباف، رسانه های اصلاح طلب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به بازتولید و انعکاس کامل این همایش  خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد -ک ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام در شان یک نهاد علمی اونم با تابلوی اجتماعی نیست که همایشی را شخصی کنه و به تخریب ی فرد به پردازه/من نوعی تو همایش نبودم که چی گذشته ولی انچه مسلمه دیکته ننوشته غلط نداره...به هر حال متولیان همایش باید جلوی شخصی جلوه دادن موضوع به این عمیقی و استفاده ابزاری از همایش را بگیرند..قربان همه تون