۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 465431

مردی که متهم است در شب‌ تاسوعا با همدستی پسرش مرتکب قتل شده است، در جلسه دادگاه پسرش را بی‌گناه معرفی کرد

دفاع پدر از پسر در دادگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام‌جم، در این پرونده و بر اساس کیفرخواست دادسرای ورامین، علی و حسین متهم هستند در شب تاسوعای سال ۹۲ و در جریان درگیری پسر جوانی را به قتل رسانده‌اند. آنها بعد از قتل به اندیمشک فرار کرده و در آنجا زندگی مخفیانه‌ای داشتند که دستگیر شدند.
متهمان دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند و اولیای‌دم برای آنها درخواست قصاص کردند.
علی در دفاع از خود گفت: من به تنهایی قتل را انجام دادم و پسرم در آن نقشی نداشت. مدتی بود مردی مزاحم همسرم می‌شد. من تصور کردم دایی مقتول، فرد مزاحم است. شب قتل با او در مقابل حسینیه روبه‌رو شده و بر سر این موضوع درگیر شدیم. مقتول وارد درگیری شد که من با چاقو او را کشتم. بعد از جنایت با پسرم به اندیمشک فرار کرده و در آنجا زندگی مخفیانه‌ای داشتیم که ماموران پس از یک سال و هشت روز ما را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس دادگاه: این قتل با برنامه قبلی بود؟

متهم: نه. پسرم را از آموزشگاه زبان به خانه می‌بردم که با دایی مقتول روبه‌رو شدم.
در ادامه پسر این مرد در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام مشارکت در قتل اظهار کرد: پدرم به مقتول ضربه زد و اعترافات خودم در دادسرا را قبول ندارم. من در زمان قتل ۱۷ سال داشتم و نمی‌دانستم این اعترافات دروغ مرا پای چوبه دار می‌برد.
‌پس از دفاعیات متهمان، قضات دادگاه علی را برای بررسی رشد عقلی او در زمان قتل به پزشکی قانونی منتقل کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.