۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 465433

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: قصد داشتم بعد از مسابقات المپیک فعالیت خود را در خارج از کشتی ادامه دهم، ولی استخاره کردم خوب نیامد.

استخاره برای استعفای مربی کشتی/ خوب نیامد!

امیر توکلیان  در خصوص خارج شدن نامش از شورای فنی فدراسیون کشتی اظهار کرد: با توجه به مصوبه‌ فدراسیون کشتی، تمام کسانی که عضو کادر فنی و یا به عنوان مدیر فعالیت می‌کنند نمی‌توانند در شورای فنی حضور داشته باشند، به همین دلیل در شورای فنی حضور نخواهم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در گذشته در شورای فنی فعالیت می‌کردم، قصد داشتم بعد از مسابقات المپیک فعالیت خود را در خارج از کشتی ادامه دهم، ولی استخاره کردم خوب نیامد. با صحبت‌هایی که با بیات سرپرست و طلایی سرمربی تیم ملی انجام دادم  قرار بر این شد که به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشم.

 توکلیان در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی و مسابقات پیش‌رو عنوان کرد: در اوایل آبان ماه در دو وزن61 و 70 کیلو مسابقات انتخابی را در تهران برگزار خواهیم کرد تا نفرات برگزیده در این دو وزن انتخاب شوند.
 مربی تیم ملی کشتی آزاد اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور، جام جهانی و جام جهان‌پهلوان تختی را پیش رو داریم و نفرات برگزیده برای جام جهانی، از طریق مسابقات قهرمانی کشور  و جام تختی مشخص می‌شوند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.