قدس آنلاین - کاهانی مقدم: مرگ زن جوانی در مشهد با وجود اظهارات ضد و نقیضی اعضای خانواده‌اش، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

مرگ زن جوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خبر مرگ این زن 23 ساله صبح از طریق مأموران کلانتری شهید رجایی به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع داده شد.

متعاقب آن قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه اکیپی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان، پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم ابتدا به بیمارستان امام زمان(عج) که جسد متوفی به آن انتقال یافته بود، مراجعه کرده و تحقیقات و بررسی‌های اولیه خود را در این زمینه آغاز کردند.

در این تحقیقات مشخص شد جسد این زن که به ادعای همسرش خود را به وسیله یک چادر از شاخه‌های درخت داخل حیاط محل سکونتش حلق آویز کرده بود، توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده است.

همسر متوفی در تحقیقات و بازجویی‌ها به مقام قضایی و کارآگاهان گفت که صبح روز گذشته چون فرزند 2 ساله‌شان بیمار بوده از همسرش خواسته تا دو نفری او را به مرکز درمانی ببرند اما همسرش با این کار مخالفت کرده و در خانه مانده است.

وی افزود: پس از مخالفت همسرش، او از منزل خارج شده و تا سر کوچه رفته و دقایقی بعد که با یکی از دوستان خود به خانه برگشته با پیکر حلق آویز شده همسر خود در وسط حیاط مواجه شده است.

آنها سپس دو نفری همسرش را که به وسیله یک چادر از شاخه‌های درخت حلق آویز شده بوده پایین کشیده و بلافاصله به اورژانس 115 زنگ زده‌اند اما کار از کار گذشته بوده و تلاش پزشکان و کادر درمانی هم نتوانسته این زن را به زندگی دوباره برگرداند.

این در حالی است که خانواده متوفی در تحقیقات انجام شده به قاضی علی اکبر احمدی نژاد گفتند که اظهارات و ادعای داماد خود را باور ندارند و احتمال قتل این زن توسط شوهرش را می‌دهند.

در همین حال با وجود تأیید اظهارات همسر متوفی توسط دوست او و نیز معاینات اولیه جنازه و محل مرگ او که نشانه‌هایی حاکی از اقدام به خودکشی این زن را دارد، شوهر این زن به دستور قاضی ویژه قتل عمد بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت تا آنها تحقیقات کارشناسانه و دقیق‌تری به منظور کشف واقعیت ماجرا و حل معمای مرگ این زن انجام دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.