فرمانده عملیات حلب اعلام کرد: ما اطلاعاتی مبنی بر این امر در دست داریم که آمریکا با عربستان و اسرائیل برای سقوط موصل از دست داعش به صورت مسالمت آمیز تلاش می‌کنند.

تلاش آمریکا، عربستان و اسرائیل برای انتقال داعش از موصل به سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، فرمانده عملیات میدانی هم‌پیمانان ارتش سوریه در حلب تاکید کرد: آمریکا، عربستان و اسرائیل نیروهای داعش را بدون هیچ آسیبی به سوریه انتقال می‌دهند. ما اطلاعاتی مبنی بر این امر در اختیار داریم که آمریکا به همراه عربستان و اسرائیل برای خارج کردن موصل از دست داعش به صورت مسالمت آمیز کار می‌کنند.

وی گفت: باید در مورد حمایتی که اسرائیل به داعش ارائه می‌دهد، خوب اندیشید.

در همین حال، این مقام سوری افزود: باید طرف‌های بین‌المللی که مانع از دستیابی به راه‌ حل جهت حل اوضاع در حلب می‌شوند، رسوا شوند. ما بر این باوریم که راه حل‌ها مختص به مسئولان سوری است و ما در خدمت مسئولان سوری هستیم چراکه آنها پایه و اصل نهائی در کشور هستند.

وی افزود: ما به مذاکراتی ترغیب می‌کنیم که راه‌حل‌هایی را برای جلوگیری از آسیب‌ها به غیرنظامیان فراهم می‌کند.

فرمانده عملیات میدانی در حلب گفت: ما اطلاعاتی موثقی در مورد این مساله در اختیار داریم که دستوری از سوی خارج به افراد مسلح داده شده است تا مانع از ورود کمک‌ها شوند. ما با دولت سوریه برای دستیابی به راه حلی جهت وارد کردن کمک‌ها برای غیرنظامیان همکاری می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.