قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: نگهبان و نیروی حراست شهرداری ایلام در اقدامی نامعقول و خسارت آفرین، نقلیه شهرداری ایلام را به آتش کشید.

 نگهبان خشمگین نقلیه شهرداری ایلام را به آتش کشید

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، گفته می شود «  ح – م » پس از آنکه تقاضای وی( مرخصی) از سوی حراست شهرداری ایلام مورد موافقت قرار نگرفت، ابتدا با تهدید به آتش سوزی و اطلاع موضوع به برخی مسؤلان مربوطه، تحقق خواسته اش را دنبال می کند و چون به نتیجه مثبت نمی رسد، ماشین آلات شهرداری را خشمگینانه به آتش می کشد و بیش از 20 میلیارد ریال خسارت بر پیکره رنجور شهرداری ایلام وارد می سازد.

* خسارت 20 میلیارد ریالی!

معاون اداری-مالی شهرداری ایلام در گفتگو با خبرنگار ما با تأیید این موضوع، گفت: در پی این آتش سوزی مهیب، بلافاصله واحد آتش نشانی وارد عمل شده و خوشبختانه آتش سوزی مهار و از گسترش فراگیر آن جلوگیری شده است.

افشین مظفری با اشاره به اینکه در این آتش سوزی متأسفانه 3 دستگاه خودروی مخصوص آسفالت( فینیشر، تانکر قیرپاش و یک کامیون ) به شدت دچار آسیب و تقریباً بلااستفاده شده اند، اظهار داشت: به نظر می رسد که خسارت این آتش سوزی بیش از 20 میلیارد ریال باشد.

وی  با بیان اینکه اگر با درخواست مرخصی این نگهبان موافقت و یا به تهدیدات احتمالی وی اهمیت داده می شد، بدون شک شاهد این آتش سوزی و خسارت عظیم نبودیم، افزود: تلاش می شود تا از طرق مختلف، خلاء این دستگاه های مهم در حوزه آسفالت جبران گردد و عمران شهری و ارائه خدمت به مردم دچار مشکل نشود.

* عامل آتش سوزی دستگیر و تحویل محاکم قضایی شده است!

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عامل این آتش سوزی، سابقه کار زیادی در شهرداری ایلام دارد و در واحد اجرائیات نیز دارای سابقه خدمتی است، گفت: بنا بر اقوال وارده، ایشان قبلاً در واحد اجرائیات و در مبارزه با سدمعبرها، از ناحیه سر ضربه خورده و دچار مشکل روحی و روانی شده است.

عباس شیری با اشاره به اینکه پاسخگویی منطقی و اصولی بایستی سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد و در برخورد با مردم و نیروهای زیرمجموعه، نهایت حسن خلق و تکریم را اعمال نمایند، اظهار داشت: اگر با این نگهبان حادثه ساز به صورت معقول و انسانی برخورد و به خواسته اش که صرفاً مرخصی بوده است، جامه عمل پوشانده می شد، قطعاً این خسارت سنگین بر بدنه نحیف شهرداری ایلام تحمیل نمی گردید.

وی با بیان اینکه عامل این حریق به دلیل عدم تعادل روحی و روانی و لجبازی با مافوق خود به دلیل ندادن مرخصی، به آتش زدن نقلیه شهرداری مبادرت کرده و خسارت به بار آورده است، افزود: نگهبان متخلف بلافاصله دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی تحویل محاکم دادگستری استان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام مهمترین خسارت وارده را بر پیکره دستگاه فینیشر آسفالت شهرداری ارزیابی کرد و بیان داشت: ارزش ریالی این دستگاه که قلب تپنده شهرداری ایلام در زمینه آسفالت معابر شهری است، بیش از 12 میلیارد ریال است.

عباس شیری با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد تا از هر طریق ممکن در خدمات شهری بوی‍ژه طرح ها و پروژه های نیازمند آسفالت، خللی ایجاد نشود، یادآور شد: امیدواریم که در صورت امکان، این دستگاه های خسارت دیده در سریعترین زمان ممکن تعمیر و بازسازی شوند و دوباره در اختیار عمران شهری قرار گیرند.

وی همه مدیران و رؤسای دستگاه ها و نهادها را بر برخورد حسنه و تلاش برای رفع مشکلات فراروی کارکنان و زیر دستان، توصیه کرد و خاطرنشان ساخت: گاهی اوقات با اندکی تفکر و تأمل منطقی و معقول می توان از بروز و ظهور بسیاری از ناهنجاری ها، بداخلاقی ها و خسارت های مادی و معنوی جلوگیری نمود.

گفتنی است یزدان قبادیان شهردار ایلام دوم مرداد ماه سالجاری با رأی تمام اعضای شورای شهر( 11 رأی ) عزل و غلامرضا طاهری که هم اکنون نیز حضور و فعالیت دارد، به عنوان سرپرست شهرداری ایلام معرفی شد و سپس بعد از کش و قوس های فراوان، نهایتاً منت محمدی هفدهم شهریور ماه امسال با 8 رأی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار ایلام انتخاب گردید که حکم قطعی آن کماکان در انتظار امضاء و نظر وزیر کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.