اسنادی که به تازگی وب‌سایت افشاگر «ویکی لیکس» افشا کرده نشان می دهد که هیلاری کلینتون درجمع سران مؤسسه مالی گلدمن ساکس اذعان می کند که حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران پیامدهای پیش‌بینی‌ناپذیری برای دولت آمریکا در پی دارد.

کلینتون: ایران حتی بدون سلاح هسته‌ای تهدیدی جدی برای آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، اسنادی که به تازگی وب‌سایت افشاگر «ویکی لیکس» افشا کرده نشان می دهد که هیلاری کلینتون  درجمع سران مؤسسه مالی گلدمن ساکس اذعان می کند که حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای پیامدهای پیش‌بینی‌ نشده ای برای دولت آمریکا در پی خواهد داشت.
براساس اسناد «ویکلی‌لیکس»، هیلاری کلینتون که هم اکنون از موافقان برجام است، پیش از توافق هسته‌ای ضمن حمایت از حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران در عین حال هشدار می دهد که ایران حتی بدون سلاح هسته‌ای می‌تواند تهدیدی جدی علیه دولت آمریکا باشد.
کلینتون دراین باره تصریح می کند: نیروهای نظامی ایران و متحد اصلی آن حزب الله لبنان  قدرت بالایی در جنگ‌های نیابتی دارند به همین دلیل می توانند در نقاط مختلف جهان برای دولت آمریکا دردسر ایجاد کنند.
در همین رابطه فرمانده نظامی ارتش آمریکا در آمریکای جنوبی و کارائیب اوایل سال جاری میلادی درباره خطر نفوذ بالای حزب الله در آمریکای لاتین به کنگره آمریکا هشدار داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.