قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برای تکمیل ۲۸ طرح ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۹۵ درصد در سطح استان ایلام، به اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

۲۸ پروژه ورزشی در انتظار۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز حیدرزاده  در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شعار امسال در هفته تربیت بدنی؛ سلامت، افتخار و معنویت با ورزش،  از سوی وزارت ورزش وجوانان اعلام شده است، اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرهای مختلف این استان برگزار می شود.

وی مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، بر گزاری رقابت های ورزشی در رشته های مختلف، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، حضور جامعه ورزش در گلزارهای شهدا و عطرافشانی قبور شهیدان عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش می تواند برای مردم استان سلامتی جسمی، روحی و روانی را به ارمغان آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه اگر در زمینه فضای های ورزشی استان سرمایه گذاری کنیم، بدون شک روحیه نشاط و شادابی مردم نیز افزایش می یابد، بیان داشت: توسعه و پیشرفت ورزش استان از اهداف عالی این اداره کل است.

بهروز حیدرزاده  با بیان اینکه جهت دستیابی به این هدف و رساندن ورزش استان به جایگاه واقعی خود در کشور، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست، یادآور شد: هم اکنون ۹۲۰  فضای  ورزشی درسطح استان فعال هستند که ۷۰۵ فضای ورزشی دولتی و ۲۱۵ مکان ورزشی نیز در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

وی بر ضرورت تکمیل طرح ها و پروژه های ورزشی نیمه تمام استان تأکید و خاطرنشان کرد:  برای تکمیل  ۲۸ طرح ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۹۵ درصد در سطح استان ایلام، به اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یکی از طرح های بزرگ ورزشی استان که برای تکمیل در انتظار بودجه قرار دارد را ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام، عنوان و تصریح کرد: درصورت تخصیص به موقع بودجه مورد نیاز، این طرح عظیم ورزشی نهایتاً تا ۳ ماه آینده به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.