۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 465981

خط قرمز- کاهانی مقدم: 6 نفر اعضای دو باند حرفه‌ای سرقت خودرو، مغازه و گوشی قاپی در مشهد دستگیر شدند.

انهدام 2 باند گوشی قاپی و سرقت در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در حالی که طی چند روز اخیر مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه در دستورکار پلیس مشهد قرار گرفته است، مأموران دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد در این عملیات گسترده دو سارق حرفه‌ای 36 و 43 ساله را پس از ارتکاب آخرین سرقت شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: این دو متهم که سوابق کیفری دارند، چند ساعت پس از دزدیدن یک خودروی سواری فاقد تجهیزات ایمنی و بازدارنده در خیابان شارستان، به بلوار طبرسی شمالی رفته و در آنجا به یک فروشگاه موادغذایی دستبرد زدند.

وی گفت: با توجه به آنکه این فروشگاه مجهز به تجهیزات ضدسرقت و حفاظتی الکترونیکی بود، هویت سارقان با استفاده از این تجهیزات مورد شناسایی قرار گرفت که کارآگاهان پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه این سارقان را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دو متهم که خود را در یک قدمی دستگیری می‌دیدند، اقدام به فرار کردند اما کارآگاهان با شلیک چند تیرهوایی آن‌ها را مجبور به تسلیم کردند.

رئیس پلیس مشهد با بیان اینکه تحقیقات از این سارقان برای کشف سایر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که بچه محل بوده و از کودکی با هم بزرگ شده‌اند که متهم اصلی این پرونده یک ماه و نیم قبل از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده اما متأسفانه بار دیگر به سمت موادمخدر کشیده شده است.

سرهنگ بوستانی گفت: در ادامه این عملیات نیز چهار سارق و گوشی قاپ حرفه‌ای که گوشی‌های سرقتی را در جمعه بازار به فروش می‌رساندند، توسط تیم آگاهی کلانتری گلشهر تحت تعقیب قرار گرفتند و با همکاری آگاهانه یکی از شهروندان، مخفیگاه این سارقان در منطقه خواجه ربیع مشهد شناسایی شد.

وی ادامه داد در بازرسی پاتوق و مخفیگاه این چهار سارق حرفه‌ای که در حال استعمال موادمخدر در این محل دستگیر شدند، دو دستگاه گوشی تلفن همراه که به تازگی ربوده بودند، به همراه مقادیری موادمخدر کشف شد.

تحقیق و بازجویی از اعضای این باند نیز برای کشف سایر سرقت‌ها و جرایم احتمالی آنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.