عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اختلاف نظری در این خصوص وجود ندارد و جامعه روحانیت مبارز از روحانی حمایت نمی کند.

 جامعه روحانیت مبارز از «روحانی» حمایت نمی‌کند/در جلسات همه «مخالف» حمایت از او هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جمهوریت ، حجت الاسلام و المسلمین جعفرشجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اظهارات متفاوت اعضای این تشکل سیاسی درمورد حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: اختلاف نظری در این خصوص وجود ندارد و جامعه روحانیت مبارز از روحانی حمایت نمی کند.

وی در ادامه این مطلب افزود: آقای مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  درباره حمایت از روحانی نظر خودشان را گفته اند نه نظر جامعه روحانیت مبارز را.

شجونی تصریح کرد: در جلساتی که ما در جامعه روحانیت مبارز حضور داریم همه مخالف حمایت از روحانی هستند و عملکرد ایشان را در 4 سال گذشته برای حمایت مناسب نمی دانند.

وی درباره انتقاد از جامعه روحانیت مبارز مبنی بر عدم حمایت از اعضای خود از جمله حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی در برهه های انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سال هاست آقای هاشمی در جلسات حضور پیدا نمی کنند ،  ایشان دیگر عضو ما نیستند ، در همان اوایل یک بار یا شاید دوبار در جلسات حضور پیدا کردند.

شجونی همچنین در این خصوص تاکید کرد: آقای مهدوی کنی هم می گفتند هرکس سه جلسه حضور پیدا نکنند دیگر عضو نیستند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حسن روحانی نیز تاکید کرد: آقای روحانی در زمان انتخابات گفته بود من عضو جامعه روحانیت مبارز هستم و در جلسات ان انشالله از این پس شرکت می کنم اما نیامد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.