مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تمدید شد.

 مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، با توجه به استقبال اصحاب رسانه از نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی و درخواست خبرنگاران برای تمدید زمان اعلام شده یعنی 25 مهرماه، مهلت ارسال آثار، شش روز دیگر و تا اول آبان ماه 1395 تمدید شد.
«حمل و نقل جاده ای در خراسان رضوی»، «ایمنی در حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی»، «سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی»، «سیستم های حمل و نقل هوشمند»، «حمل و نقل در مشهد 2017»، «اهمیت راه،‌ نگهداری راه، ‌استاندارد های راه،‌ نقش راهداران در ایمنی و ارتقای آن» و دیگر موضوعات مرتبط با راهداری و حمل و نقل جاده ای، محورهای موضوعی نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی را تشکیل می دهد.
فعالان رسانه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خراسان رضوی می توانند آثار خود را در چهار بخش «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش» و «مقاله، سرمقاله و یادداشت» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
آثاری که در فاصله زمانی اول فروردین ماه 1393 تا بیست و پنجم مهرماه امسال در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز استان خراسان رضوی، به رشته تحریر در آمده یا درآیند در این جشنواره شرکت داده می شوند.
مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز 26 آذرماه امسال همزمان با روز ملی حمل و نقل و رانندگان برپا می شود.
جوایز نفرات برتر جشنواره
جایزه نفرات اول هر یک از بخش های چهارگانه این جشنواره، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال است.
اهالی رسانه استان خراسان رضوی می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پستی به آدرس مشهد، نبش تقاطع بلوار خیام و فردوسی، اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان خراسان رضوی، روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان خراسان رضوی و یا به صورت الکترونیکی به پست الکترونیک به آدرس rmtofestival@gmail.com ارسال کنند.
پدیدآورندگان آثار محدودیتی در ارسال آثار در هر یک از چهار بخش جشنواره ندارند و فرم شرکت در جشنواره باید بر روی هر یک از آثار الصاق شود.
علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنوراه و دریافت فراخوان و فرم شرکت در جشنواره به پورتال اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به آدرس اینترنتی www.razavi.rmto.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37650167 دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تماس گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.